Inlägg från: Mars12 |Visa alla inlägg
  • Mars12

En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Någon som räknat hur många pojkar/flickor det är än så länge? :) Här är det RUL imorgon så hoppas att vi får veta kön då :)

• Mars12

Madelen b: just de du blev ju flyttad :( hur dags ska du göra? Hehe ja de vore väl roligt att få reda på att det är en pojke (internationella mansdagen imorgon) ;)

• Mars12

Madelen b: jag håller med dig, bara dom kommer ut och mår bra :) jag har ingen känsla alls av vad som finns där inne :)

Har UL kl 9.00

• Mars12

Är väl inte vikten i sig som är så farlig, är mer huvudmåttet. Har en tös innan med litet huvud(föddes med 33cm) och det har jag med. Hoppas på det denna gång med också :)

• Mars12

Min mamma har haft lätta/snabba förlossningar och jag med än så länge. Blev igångsatt 16dagar över BF och det tog 3timmar totalt. Han inte heller med bedövning.

Nu bär det av mot UL :)

• Mars12

Allt såg så fint ut :) och vi kommer bidra till killskaran lagom på den internationella mansdagen ;) tjihoo vad lillasyster kommer bli glad när vi berättar ikväll.

• Mars12

Hade varit kul att veta hur många killar/tjejer det är än så länge i gruppen ????

Kan inte alla som vet kön fylla i? Jag börjar ????

1 Pojke

0 Flicka

Svar på tråden En POSITIV tråd för BF April 2015 =)