En POSITIV tråd för BF April 2015 =)
Vad har du bestämt dig för vagn?
För min del lutar det åt att skaffa två vagnar, en mindre som går in i bilen och något (förmodligen begagnat) mer robust som klarar grusväg, snö och skogspromenader.
Hej.
Kan jag hoppa in? Är beräknad 28/4 och gick idag in i v 17. Har gjort dateringsultraljud redan och har RUL om två veckor.
Detta är en riktig sladdis då min yngsta är femton år. :)
Ni som har foglossning, hur beter den sig?
Jag har haft "glapp" där bäckenet och ryggraden går ihop sedan många veckor tillbaka. Det gör inte direkt ont, men om jag tex skall resa mig ifrån en stol så känner jag att det "glappar" till en sekund och att benen blir lite orkeslösa.
Vad värre är att jag börjat få ont på ett sätt som påminner om ischias, vänstra skinkan gör sååå ont och det strålar ut i benet. Speciellt om jag roterar benet utåt. Efter vad jag läst mig till så är det klassiskt för bakre fogen :(
Än så länge går det ganska bra att jobba, att bli sjukskriven redan nu hade varit hemskt :(
Fan så arg o ledsen jag är nu, mitt Rul vart inställt och framflyttat 1v! Blir så jävla less! Vill bara lägga mig under täcket 1v o grina!!
Jag har fastnat lite för Crescent-vagnarna, tycker de är himla fina.. Men jag har ingen aning om hur små de blir ihopfällda vilket som sagt blir lite avgörande med tanke på min lilla bil.
Någon som har erfarenhet av Crescent?
Bugaboo, stokke mfl känns för moderna och spejsade för mig :/