• kanien

Bf Maj 2015

Hej hej

Hoppar gärna in här då jag blev flyttad till 31a maj på rul, enligt egna beräkningar trodde jag 2 juni.

Är 25år och bor i Sala, väntar mitt första barn ihop med min sambo/fästman (vi förlovade oss den 3/12).

Vi väntar också en liten flicka som ligger där inne <3

• kanien
    Bebben84 skrev 2015-01-03 00:29:56 följande:
    Stämmer inte för mig :)
    Stämmer på mig

25år (vid befruktningstillfället) och flicka i Maj <3
  • kanien
    E88 skrev 2015-01-03 00:27:40 följande:

Så konstigt att det väntas så mycket tjejer :P Bm på rul tror att vi också väntar en tjej. Den här kinesiska Almenackan kanske har varit uppe innan. Stämmer den för er? phpt3R5fJ50528.jpg

Stämmer för mig

25år (vid berfuktningstillfället) och väntar en dotter i Maj <3
  • kanien

jag jobbar på kundservice och sitter still 8 timmar vid ett skrivbord och svarar i telefonen. Min tanke är att jobba till 30 april (beräknad 31 maj) om jag klarar av det. Det är väldigt påfrestande för kroppen redan nu att bara sitta still och jag har väldigt ont i svanken.

• kanien

Jag har fått pippi på äppeljuice, ananas på burk, apelsiner och mandariner på burk..känns som att jag har brist på viraminer muuuums!!!

• kanien
    Isabella93 skrev 2015-01-10 21:07:56 följande:
    Jag bor i Avesta, Dalarna. Detta är mitt första barn :)
    Jag bor i Sala, 3 mil ifrån Avesta och är 25år och väntar mitt första
  • kanien
    Isabella93 skrev 2015-01-11 11:37:47 följande:
    Åh vad kul! Inte alls långt ifrån ju :) Jag är 22 år! När har du BF? :)
    Jag har bf 31 maj med en liten dotter dudå?
  • kanien
    pco skrev 2015-01-13 09:10:30 följande:

Tjejer, hur mkt känner ni bebisen? Jag känner inga direkta buffningar längre utan mer rörelser. Känner några gånger under dagen hur den vänder sig o grejer. Speciellt igår kväll/natt då levde den loppan men är lite orolig just för sparkar o sånt som jag inte känner. Tänker att den kanske inte växer som den ska, att den är för liten att jag därför inte känner. Har dock känt buffar för ett tag sen men ej längre o har endast känt 1 riktig spark för längesen. Vad tror ni?

Jag är i v.21 och har inte känt någon spark eller buff. Har typ känt nått fladder någon enstaka gång men sitter bara och väntar på att riktiga rörelser ska sätta igång
  • kanien

Jag hade möte med bm idag i v.21 (inte varit där sen v.14), sist jag var där så hade jag bra järnvärde (126), idag bad jag henne kolla mitt värde då jag haft kraftig huvudvärk, egentligen skulle vi inte kolla jätnvärdet förens nästa möte i v.25 men hon gjorde det gärna när jag bad om det och det visade sig att det hade sjunkigt till 111 och nu ska jag börja med järntabletter..tur att hon tog mig seriöst och kollade. Jag hade även lågt blodtryck sa hon (105/60) men det var bättre att ha lågt än högt tydligen bebisens hjärtljud var på 152

Svar på tråden Bf Maj 2015