Bf Maj 2015
Jag hoppar också in här i gruppen:) Är 24 år från Lappland. Väntar mitt första mirakel 7e maj :)
Har en livlig liten gosse där inne som jag längtar efter så himla mycket.
Jag hoppar också in här i gruppen:) Är 24 år från Lappland. Väntar mitt första mirakel 7e maj :)
Har en livlig liten gosse där inne som jag längtar efter så himla mycket.
Är det bara jag som är sen på allt som ska inhandlas och inredas innan pyret kommer? Jag är i vecka 29 och har bara en bilbarnstol och kläder som jag fått av en kompis.
Börjar nästan känna mig lite stressad på att jag inte är förberedd om han skulle vilja komma ut tidigt:/
försöker gissa vilka kroppsdelar jag ser och känner genom magen men det är ju omöjligt!! Jag har ingen aning om det är en fot eller hand. Jag känner alltid högt upp i magen, precis under brösten och sedan ut mot sidorna.. Hmmm vill veta ju
Var på MVC idag. Fick akupressur för foglossningen, så jag hoppas det hjälper lite.
Fick lyssna på krabaten i magen =)
Ser ut att bli en stor bebis då jag ligger precis på översta sträcket på sf-kurvan.
27 i sf-mått och har 26 hela veckor imorron.
Hur ser det ut för er andra med sf-måttet och ev storlek på bebis?
Någon mer än jag som börjat känna sig lite ängslig och needy? Vi har det helt underbart jag och min sambo och är jättekära... Men på senare tid har jag börjar känna lite tvivel på om han älskar mig och blivit mer svartsjuk. Vill helst bara ligga i hans famn hela tiden och känner mig jätteklängig. Kan få attacker där jag känner mig ledsen och olycklig trots att vi snart ska få en underbar liten bebis som vi längtat efter så länge. Någon som känner igen sig?
Skönt att någon känner likadant... Det är väl så att man själv lever i det mer... Förstås. Förstår bara inte varför man måste känna sig så ensam. Jag har pratat med honom, men han gör allting rätt, finns inget mer han kan göra tror jag. Är nog mer en känsla hos mig bara. Men den känns så jobbig. Våran lilla skatt är planerad 14 maj. Eran? :)
Nu är det dags för mig att gå på barnvangsjakt!
Vad har ni köpt för några? Något ni rekommenderar?
Tipsa gärna på bra butiker (stockholm) dit jag kan gå och kika. jag är inte är så kunnig inom detta :o
Vi har köpt en liten ryggsäck som vi ska ha som skötväska. Lätt när man har barnet i bärsele eller i hårdliften och mycket bättre för ryggen. Så tyckte min sambo att det passat honom bättre också än att behöva hålla på med en väska:p
Har inte kunnat sova nästan någonting inatt pga smärtor ner mot skinkorna. Svårt att förklara men när jag låg på ena sidan kändes det som att han låg och sparkade rätt på skelettet så det ilade i sätesbenet. Det var som hugg som höll i sig 2sek. Blev precis samma sak på andra sidan när jag vände på mig. Det gjorde riktigt ont:/
Någon som kanske vet vad det är?
Har haft foglossning sen v.14 och är heltidssjukskriven, det påminner inte om de smärtor jag känt tidigare. Det känns lite bättre nu på dagen med det som strålar ut i benen fortfarande:/
V.33+0 idag.
Kan det vara ischias?