Bf Maj 2015
Varför blir vissa illamående och andra inte? Jag har inte känt det minsta spår av illamående och gick in i V 9 idag. Kanske kommer?
Hoppas du slipper för det är inge trevligt!
Varför blir vissa illamående och andra inte? Jag har inte känt det minsta spår av illamående och gick in i V 9 idag. Kanske kommer?
Samtidigt så kan samma person må bra en graviditet och må illa den andra.
Men jag kommer kanske vara surrogat i framtiden, så då är det toppen om jag har bra graviditeter. Annars vet jag inte om jag skulle ställt upp.
Det är många som snackar om inskrivning redan, jag har fått 2 tider, nu på onsdag, hälsosamtal och så den 28 oktober, inskrivning, då kommer jag vara i vecka 13 (12+0). Går in i vecka 9 (8+0) imorgon.
Det jag funderar på, är ni säkra på att det är inskrivning? Har ni haft hälsosamtal eller ni hoppar över det?
Var på VUL idag, 7+4 men läkaren kunde inte hitta något foster... allt annat stämde men nu väntar jag mf :( känns ok eftersom vi har en son och vet att vi kan, men känner mig bara så lurad av min kropp! :(
www.mama.nu/Gravid/10-saker-du-som-lider-av-gravidillamaende-ar-trott-pa-att-hora
fy...nu har jag åkt på en halsinfektion också 9:e dagen idag, som om jag inte mådde dåligt sen innan!?....Jag har ju haft ALLA gravidsymtom som finns uppskruvat till max de senast 3 veckorna. Nu har jag dessutom huvudvärk för detta plus huvudvärk för graviditeten och min halls är full med variga körtlar (ursäkta informationen) Det blir ju inte lättare att äta heller plus illamåendet. Jag känner mig helt sänkt.
Jag orkar inte mer!
Jag är jätteglad att vara gravid men när man mår så här ä det svårt att känna någonting, jag kämpar för att ta mig igenom en hel dag.
Måste gå till läkaren imorgon. Jag har aldrig mått så här dåligt någon gång, jag vill ju vara glad för min graviditet!
Fy vände precis på mig i sängen lite för snabbt, världens hugg på höger sida.. Blev rädd för att det gjorde så ont! :S
Hemma från VUL och en underbar känsla att se det lilla knytet och det flimrande hjärtat!!
Exakt enligt beräkningar, en dag framflyttad så 8+2 idag och bebis beräknad till 19-20maj!! Vilken härlig start på helgen!! :)
En fråga till er som vet: Jag har inte haft mens sen i maj pga pco. Vore kul att veta när själva befruktningen skedde. Någon som kan räkna ut vilket datum befruktningen skedde om jag idag är i v 9+6? :) jag vet inte hur man räknar.