Bf Maj 2015
Åh IMORGON är det äntligen dags o se om de är som de ska i magen
Håll tummarna för mig 11.20
Åh IMORGON är det äntligen dags o se om de är som de ska i magen
Håll tummarna för mig 11.20
Håller tummarna för oss alla! Ska också på vul den 9 oktober är då i vecka 6+6. Hoppas att jag får se ett litet hjärta som slår. Har tyvärr dåliga vibbar då mina symtom försvann i torsdags. Har inte längre ont i brösten eller nåt illamående. Är det några fler som har haft symtom som sedan har försvunnit?
Hej får man vara med? I morgon går jag in i v. 10. Har haft en jobbig start på graviditeten. Hade två störtblödningen med massa klumpar i början av v 7 och slutet av v 7. Var på åter kontroll samma dag som jag gick in i v 9 o allt såg bra ut. I söndags kom en blödning till dock inte så stor men tillräckligt för att bli livrädd. Var på vul idag och det såg fortfarande bra, den lilla ärtan hade börjat röra på sig. Men känner verkligen oro, längtar tills man kan börja slappna av liiiite iaf. Har inte ens hunnit glädjas något än. Så mkt som vi har kämpat för detta o med 4mf på rad innan detta så vågar man inte riktigt vara glad. .. Hur mår ni?
Ååååhhhhh nu har jag varit på VUL. Allt såg bra ut! Fick se hjärtat ticka! :D jag trodde verkligen inte att det fanns något där inne. Är i v9+3 så beräknad till 8 maj :D läkaren sa att risken för missfall nu efter att allt såg perfekt ut är ca 1-2 % :D
Grattis vad härligt jordgubbe90! Jag är jättenervös inför imorgon. Känner mig inte alls gravid längre :(
Tack jordgubb90 nu fick jag lite mer hopp :) Jag ska dit kl 8 imorgon. Återkommer om hur det gick.
Hej! Idag gjorde jag vul beräknad vecka 6+6 men fostret var bara 2,5-3 mm och det syntes inget hjärta men en fin gulesäck. Antingen har fostret fostret dött eller så har befruktningen skett en vecka senare. Ska dit igen om en vecka för att få besked. Känns inte bra alls eftersom alla symtom försvann för en vecka sedan.