• pco

Bf Maj 2015

Lfru: Vad skönt att du inte har så iaf :) härligt att höra att det faktiskt kan försvinna sen ändå. Har förväntat mig detta in i det sista :/

Nej de säger att jag får stå ut o äta ofta o så. Och om ett tag elr om jag känner mig svag ska jag gå dit för prover. :/

• pco

Sofia86: vilken fin mage :)

Tyvärr får man inte sola,, strålningarna kan vara farliga. :/ vet hur det känns, känner mig oxå kritvit haha!

• pco

Min barnmorska har sagt att man absolut inte ska sola för jag ville oxå det + alla mina vänner har barn o alla säger likadant att deras bm oxå sagt det. Men alla gör det som känns bäst för den :)

• pco

Härligt att allt såg bra ut på RUL :) men ni kollade inte könet elr?

Vi har vårt den 15 o får förhoppningsvis se könet :) läääängtar så!

Oj har ni redan fått lyssna på hjärtat. Jag går snart in i v 19 o har inte gjort det en enda gång, min bm sa att man inte gör det förrens i v 20. Men va kul att ni fått det iaf :)

• pco

Hej tjejer! Har blivit jätte sjuk, och såklart så har jag råkat ta en mucoagin tablett :( :( känner mig så jävla ledsen och besviken av mig själv! Ringde 1177 och de visste inte ens va det va och gjort är gjort sa de bara. Kopplade mig till avgiftnings enheten o där sa de att det inte fanns några studier son visat att det blivit skador på fostret men hon kan inte lova något ändå :( Ååhh hjälp! Någon annan som vart i samma situation som det gått bra för??

• pco
    Pyssilullan skrev 2014-12-14 21:02:22 följande:

Oj... Men de behöver ju inte vara någon fara. Värst är att ta såna "otillåtna" tabletter före v 15 sägs de då hjärnan utvecklas. Jag ( o många med mig) har också gjort misstag... Utan att jag visste reglerna så råkade jag äta mögelost, migrän tablett o även lättglögg från Ica!

Oroa dig inte i onödan...

Tack så mkt för de stöttande orden. Ja alla kan vi väl göra fel , men just med dessa tabletter så finns ett ämne i som går direkt till fostret och det är det som oroar mig mest.

Av så många års kämpande att komma hit, o så dåligt dom jag mått under grav och allt med vår historia som vi har bakom oss så känns det förjävligt om det ska hända nåt för 1 jäkla halstablett lixom. Känner mig jätte ledsen.
  • pco

Va på Rul i morse, allt såg bra ut och stämde på dagen. För oss väntas en liten tjej :)

Hur har det gått för er andra som har vart/ ska på Rul? Skriv gärna sen o berätta :)

• pco
    MorCaa skrev 2014-12-15 14:23:33 följande:
    Åh grattis!! :) har ni tänkt ut namn än? :)
    Åh tack snälla du :) .. Vi hade faktiskt ett namn (Melissa )men en vän till mig som oxå är ingift i familjen fick barn för några veckor sen och fick en flicka och hon tog oxå det namnet så nu vet vi inte längre, o det är det enda som vi verkligen bestämt sen mååånga år tillbaka. Sen hade vi några förslag på killnamn oxå men lite olika.

Ni då? Vad har ni tänkt er för namn? :)
  • pco
    Kissemiss skrev 2014-12-15 16:23:28 följande:

19+0 och RUL idag kl 14. Allt såg bra ut!! Phuuu.... Hon trodde det var en kille :D det var svårt att se!

Åh va härligt och grattis till lillkillen i magen :)
Svar på tråden Bf Maj 2015