Bf Maj 2015
Bebis sluta väx!! Jag hinner inte meed
Snart 11 veckor gammal. Tror han väger runt 7kg nu (3,5 när han föddes) och är typ 60cm lång!
Bebis sluta väx!! Jag hinner inte meed
Snart 11 veckor gammal. Tror han väger runt 7kg nu (3,5 när han föddes) och är typ 60cm lång!
Kissemiss - söta strumpbyxor förresten!
Vilken sötnos!
Lillan sover mellan varje matpass. Jag kör äta, vaken en stund (går oftast), sen sova (under dagen alltså). Hon somnar själv i sittern, vagn el famn med el utan napp. Sover allt från 20 minuter till två-tre timmar dagtid o pass. Somnar för natten vid kl 23-00, sover till kl 04-05, äter o somnar om till 7-7.30 o äter då igen. Somnar oftast om direkt. Morgonen börjar för henne vid kl nio. Lillan är sju veckor.
Lilltjejen har varit super gnällig nu i två dagar..Det är som att ingenting duger och inget är bra. Kan det vara en fas hon är i? Om hon inte sover eller äter så gnäller hon, inte gråter utan bara gnäller..Hon är 5 veckor gammal.
Blev visst dubbla inlägg... Glömde att mina barn inte somnat vettigare tid på kvällen förrän vid 4-6 månaders ålder.
Tack tjejer för tips och att ni dela med er av era historier. Jag hoppas att det blir bättre här. Igår tog det 3h för henne att somna. Men idag gick det riktigt fort.