Inlägg från: Isabella93 |Visa alla inlägg
  • Isabella93

Bf Maj 2015

Zorro skrev 2015-04-29 17:47:29 följande:

Har hört att det kan knäppa i magen ibland från barnens leder. Alltså precis som när man själv knakar med fingrarna. :) Har själv aldrig hört det!

Aha..vad knasigt ;) känns konstigt att man hör sånt..
  • Isabella93
    Nea12 skrev 2015-05-05 18:35:13 följande:

Vakna med mensvärk och märkte att slemproppen gick. 1.5h senare började värkarna:)

Har den släppt? :)

Aa..stor del i lördags kväll, så man verkligen såg den, sen under hela söndagen va det jätte vattniga flytningar, som att jag kissat på mig hela tiden + att det va lite av slemproppen på pappret under hela dagen också. Inte hänt så mycket efter det..värkar och tryck nedåt bara.
  • Isabella93
    Blicka skrev 2015-05-05 20:24:46 följande:

Men det är ju alltid ngt med tryck neråt o värkar!

Jaa..Joo, absolut..det har du rätt i :) känner att det blir extra mycket på kvällarna nu, det är väll för att man rör sig så mycket under dagen. :)
  • Isabella93
    marriew skrev 2015-05-06 14:30:48 följande:

Det som var så läskigt var att jag satt helt stilla och jag kände inga rörelser från lillen precis då heller. Det bara kom ett konstigt ljud som längst ner i magen.

Men du har nog rätt, lillen har det nog bra:)

Nästa gång det knäpper får vi hoppas att det är vattnet som går:)

Jag har likadant, min kusin berättade att hennes kompis också haft så och då va det fosterhinnan som höll på o släppa :)
  • Isabella93
    Jozsan skrev 2015-05-07 18:29:48 följande:

Bf +7 kom lillsessan, 3150g och 49cm lång

Är imponerad att min kropp ville starta fl av sig själv denna gång, hade verkligen ställt in mig på att bli igångsatt i nästa vecka.

Det blev en majbebis och det är super, maj är en riktigt härlig månad

GRATTIS till alla som fått

och All pepp till er som väntar på att få träffa era små

STORT GRATTIS :D härligt att äntligen få hålla sitt barn.
  • Isabella93
    pco skrev 2015-05-08 12:19:39 följande:

Hej tjejer Igår 23.07 kom våran lilla flicka 2990g och 47cm lång. Hade fruktansvärt ont vid 6cm öppen så valde edan o sen vid 8cm fick jag lite till, de sista tog lite längre tid så de klippte lite på ena sidan o sen va hon ute tillslut. Började med igångsättningen på onsdag eftermiddag o på ett dygn öppnade jag mig 3-4cm o sen tog de hål på hinnorna vid ca 16-16-30 o sen va hon ute 23.07.

Grattis till lilltjejen :D
  • Isabella93

Det låter som att det börjar hända saker för de flesta nu!

Själv har jag haft värkar och sammandragningar varje dag sen I onsdags. Idag va jag hos en kompis och fick sån stark värk att jag blev svettig och fick sätta mig ner. Har nu också väääldigt smärtsamma värkar..hoppas att de inte avtar!!

• Isabella93
    Titt ut skrev 2015-05-10 19:36:51 följande:

Låter verkligen som att något är pågång. Är värkarna regelbundna?

Jaa,det är ca 20 min mellan och varje värk sitter i ca 10 min och jag känner starkt när det är på toppen.
  • Isabella93
    S1528 skrev 2015-05-10 20:33:48 följande:

BF+13 och fortfarande ingen bebis.. Oregelbundna värkar sedan 6 dygn tillbaka, men inget kvitto på att det går framåt.. Känns helt overkligt :(

Usch vilken tråkig väntan :( men du blir igånsatt snart va?!
Svar på tråden Bf Maj 2015