IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Imorgon ska jag på nytt VUL. Har varit väldigt öm om kvällarna. Men idag känner jag knappt något. Märkligt! Har visserligen inte suttit ned så mycket.
Imorgon ska jag på nytt VUL. Har varit väldigt öm om kvällarna. Men idag känner jag knappt något. Märkligt! Har visserligen inte suttit ned så mycket.
Hej alla! Nu ligger man här och är alldeles för nervös för att sova. Har andra vul imorgon och tänk om det inte ser bra ut! Blir tokig på alla känslor fram och tillbaka! Ena stunden är jag positiv och tacksam och nästa negativ och säker på att allt ska gå fel :(
Nån som har tips på hur ni gör för att hålla humöret uppe?
Tgj, Jag känner precis igen mig i det du skriver! Är nog jordens största pessimist! MEN det mesta i mitt liv har löst sig trots att vägen dit kan vara knagglig, jag försöker att avdramatisera det... Har bestämt mig för att ge detta 3 helhjärtade försök, lyckas vi inte denna gång kommer jag lägga detta på hyllan, att få barn är i alla fall inte -allt- även om det känns så nu... Men alla är ju olika, jag vägrar iaf att låta den här "besattheten" stjäla fler år av mitt liv...
Jag hade också VUL idag, såg jättebra ut så det blir ÄP på onsdag och insättning på fre! Gud så spännande och nervöst!!! :)
Fick samtal från barnmorskan nyss. Nytt protokoll har kommit. Ska testa menopur igen, men ingångdos 150 denna gången. Och vänta med orgalutran start tills jag varit på vul.
Dock är min läkare iväg denna veckan så kan inte starta förrän tidigast nästa vecka. :(
Jag har hört att äggen växer ca 1 mm om dagen. Jag fick också fortsätta med samma dos. Får se vad de säger idag.
längtar14: Ett stort lycka till med FET. :)
Idag har jag varit på mitt andra VUL och det såg jättebra ut. Det blir äggplock på torsdag och återföring på lördag. :)
Vill ni ha in något på listan så sitter jag med datorn under kvällen.
Graviditetskollen har också ClearBlue och gratis frakt graviditetskollen.tkr.me/Libracb
:)
Kör med trosskydd för med lutinus rinner det nästan mellan benen ibland. Ruvardag 7 och det är brunt... Har aldrig gjort FET, är det normalt eller är det kört? Det är inte blod utan brunt som gammalt blod. Inte mycket, men mer än en femkrona...