• Libra1

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

LadyMaria skrev 2014-11-13 21:15:52 följande:

Å va spännande, du ska alltså få två embryon fast med olika lång utveckling tillbaka?Det känns ju som chanserna förbättras avsevärt mycket!

Jag är supernervös för ultraljud och ET imorgon. Förra gången behövde jag inte göra ultraljud innan ET. De vill se att jag inte har för mycket vatten i buken... hoppas verkligen inte jag har massa vatten. Avbryter dem så bryter jag ihop!

Ja detta ska bli mycket spännande!!! :)

Hoppas allt kommer att gå bra imorgon.
  • Libra1
    GrukanGrace skrev 2014-11-14 07:41:02 följande:

Så första morgonen med mens idag. Äntligen dags för start. (Sprutstart i morgon)

4e försöket och nytt upplägg nu

Gonal-F plus menopur från typ dag 5-8 och trombyl efter äggplock.

Icsi som de senaste två.

Kram

Skönt att få testa lite andra varianter. Det gör vi också denna gång.
  • Libra1

6 av 9 befruktade. Oj vad glad jag blev!!! Vårt bästa resultat. :)

• Libra1
    Sjöblomman skrev 2014-11-14 14:12:05 följande:

Nu är det klart och jag ruvar förfullt!

De fick ut 11 ägg, 9 var mogna, 6 blev befruktade, 1 tog sig inte, 4 ligger kvar för odling till på måndag och det bästa ägget är i mig nu.

Grattis! Vad roligt! :)
  • Libra1
    1983an skrev 2014-11-14 14:21:14 följande:

Tack!

Såg att jag citerade fel precis. Spännande med återföring! Hoppas det går bra :)

Vi får 1 eller 2 imorgon. Får vi bara 1 så får vi ev tillbaka 1 på tisdag också. Något nytt min klinik börjat med. :)
  • Libra1
    EmyJ skrev 2014-11-14 15:38:07 följande:

Men oj haha... Jag skulle bara kopiera listan... Vad hände där :D

Det går bara att göra om man sitter vid datorn. Så tokigt! Någon annan kanske kan rätta till? :P
  • Libra1
    1983an skrev 2014-11-14 14:52:11 följande:
    Jaha, det låter spännande! Varför gör man så, då är äggen i samma stadie men.stoppas in vid olika tidpunkter? Vart går ni? Vi är i uppsala
    Min klinik vill egentligen långtidsodla. Men våra brukar inte klara det. Så vi testar båda. :)

Går privat i Malmö på Nordic IVF Center.
Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa