IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Blir galen!!! Får aldrig ägglossning!!! :(
Blir galen!!! Får aldrig ägglossning!!! :(
Dag 12 (brukar ha ÄL senast dag 11) och fortfarande inte en skymt av ÄL... Är det någon av er som haft sen eller utebliven ÄL efter IVF?
Fyfan!! Det var det värsta jag har varit med om! Inte blev jag lullig av morfinet heller... Kändes som knivar i magen och på höger sida låg äggstocken så långt bort så hon fick avbryta innan hon hade punkterat alla blåsor för jag låg och skrek typ... Jag är smärttålig men det här var verkligen det värsta jag varit med om... 13 ägg fick dom iaf ut..
Ruvardag 12:
Nu är det ett faktum, det har inte fungerat den här gången heller.... Började blöda så smått idag och testerna visar minus.
Är så ledsen och frustrerad :(
Glömt Lutinus i eftermiddags. Tog en så fort jag kom ihåg (vid 21). Ska jag ta en till innan jag går lägger mig eller hoppa över kvällsdos? : |
RD 14 idag, testade negativt och inget blod i sikte. Är så ledsen nu!
ÄL hallå? Var är du?!?! Dag 14 idag och FORTFARANDE ingen ÄL. Börjar tappa hoppet på riktigt för FET i denna cykel... Blir också orolig för att jag har en krånglande ÄL.
Nu har jag börjat blöda.... På ruvdag 9! Är inte det lite väl tidigt? Fast jag hade ju på känn att det inte skulle bli nått :(