• Libra1

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej!
    Jag undrar om någon som fortfarande är barnlös ska göra IVF i oktober eller november och vill följas åt?

Vi kommer antagligen att köra igång i vecka 44 med sprutorna. Det är planen i alla fall.

Jag och min man har försökt skaffa barn sedan 2009. Vi har gjort 4 färskförsök och ett frys som inte gick vägen då embryot inte överlevde upptiningen. Nu ska vi alltså göra vårt 6:e försök. Jag har varit gravid 2 gånger så vi hoppas att detta nu ska bli 3:e gången gillt och där det kommer att gå hela vägen.

Ni kan läsa om vår resa här: www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower} Libra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 00:57
    Med på IVF-träffar? Kika här minbebis.com/blogg/libra/traffar/
  • Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
  • Cegesi
    Beyda skrev 2014-12-18 15:28:39 följande:

Tack så mycket jag testar så får vi se

Håller tummarna att det går vägen. Förstår att du är ledsen och orolig. Kram!
  • Beyda

Hej

Jag testade nyss fick - inte gravid är så ledsen känns som vi kommer aldrig lyckas Gud va hemsk det är jättejobbigt

• Kakan1976
    Beyda skrev 2014-12-18 16:22:18 följande:

Hej

Jag testade nyss fick - inte gravid är så ledsen känns som vi kommer aldrig lyckas Gud va hemsk det är jättejobbigt

Åh vad tråkigt. Känner likadant, fick samma negativa resultat i måndags. Det är förjävligt. Hur många försök har ni gjort? Vi har gjort 5.

Kram
  • Beyda

Hej det är vårt 3 försök jag är jätteledesen Gud varför ska det vara så svårt och vissa som gör abort för endå gravida vad det känns orättvis livet är orkar inget mer kan det vara för att jag väger mycket typ 70 kg

• Linda8110
    Beyda skrev 2014-12-18 19:58:43 följande:

Hej det är vårt 3 försök jag är jätteledesen Gud varför ska det vara så svårt och vissa som gör abort för endå gravida vad det känns orättvis livet är orkar inget mer kan det vara för att jag väger mycket typ 70 kg

70 är inte mycket om du inte är väldigt kort?
  • Beyda

Hej jag är 162 cm lång vet inte vad jag ska skylla på blir så ledsen varför men har inte gjort 5 nya ivf försök och inte lyckas Gud hur många ska man göra för att lyckad

• Beyda

Hej har svårt att somna fick massor av blod det är säkert negativ testade det blev minus,

Jag är så ledsen varför ska det vara så svårt att få ett plus Gud va trött jag blir vill gärna bli gravid som alla andra men men gud vill säkert inte har säkert en mening med det jaja ä så trött besvikn på mig själv

• Linda8110
    Beyda skrev 2014-12-18 21:23:56 följande:

Hej jag är 162 cm lång vet inte vad jag ska skylla på blir så ledsen varför men har inte gjort 5 nya ivf försök och inte lyckas Gud hur många ska man göra för att lyckad

Förstår att du är ledsen. Jag är också väldigt besviken. Gör som jag bryt ihop och kom igen :) Ät gott under julen och försök att tappa några kilon efter helgerna så kanske det ökar chanserna. Kram på dig
  • Beyda

Hej

Är så ledsen har blödt hela natten det bara rinner , jag ska försöka gå ner ytterligare närmare normalvikten typ väga 65kg blir perfekt tänk kanske man kan bli gravid av sig själv försöker så får vi se,hoppas ni alla andra mår bra vill önska er alla lycka till och håller tummerna för er hoppas på gravitation 2015

• Cegesi
    Beyda skrev 2014-12-19 09:16:56 följande:

Hej

Är så ledsen har blödt hela natten det bara rinner , jag ska försöka gå ner ytterligare närmare normalvikten typ väga 65kg blir perfekt tänk kanske man kan bli gravid av sig själv försöker så får vi se,hoppas ni alla andra mår bra vill önska er alla lycka till och håller tummerna för er hoppas på gravitation 2015

Hemskt ledsen för er skull. Skuldbelägg inte dig själv, även om jag förstår att det är svårt att låta bli. Jag hoppas att ni lyckas bli föräldrar. Kram!
Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa