• Libra1

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej!
    Jag undrar om någon som fortfarande är barnlös ska göra IVF i oktober eller november och vill följas åt?

Vi kommer antagligen att köra igång i vecka 44 med sprutorna. Det är planen i alla fall.

Jag och min man har försökt skaffa barn sedan 2009. Vi har gjort 4 färskförsök och ett frys som inte gick vägen då embryot inte överlevde upptiningen. Nu ska vi alltså göra vårt 6:e försök. Jag har varit gravid 2 gånger så vi hoppas att detta nu ska bli 3:e gången gillt och där det kommer att gå hela vägen.

Ni kan läsa om vår resa här: www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower} Libra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 00:57
    Med på IVF-träffar? Kika här minbebis.com/blogg/libra/traffar/
  • Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
  • Beyda

Tack för allt jag försöker men det är inte lätt svårt speciellt efter massor med försök hoppas 2015 bli gravid alla som vill bli gravida och önskar de som redan gravida lycka till tar nya tag med har ett klump i hjärtat svårt att sluta tänka på det

• Beyda

Hej på er hoppas alla mår bra hur har det gått för er som testade idag själv mår jag fortfarande dåligt och blöder hela tiden så ledsen

• Kakan1976

Idag hoppas jag att många i tråden som har testdag i närheten av julafton får ett stort fint plus i julklapp!

God Jul!

• smenskelling

Ja då vart man framme på testdagen... ville igentligen inte ta testet då jag mår bra och ville liksom inte "sabba" det med ett negativt test..... men man är ju tvungen och det blev Positivt !!! Så idag har man fått sin tidiga julklapp !!

• dumdummast
    smenskelling skrev 2014-12-24 08:34:26 följande:

Ja då vart man framme på testdagen... ville igentligen inte ta testet då jag mår bra och ville liksom inte "sabba" det med ett negativt test..... men man är ju tvungen och det blev Positivt !!! Så idag har man fått sin tidiga julklapp !!

Grattis

Jag har testdag idag. Men ringde kliniken i går, så 13/1 får vi så vår älskade prick
  • Kakan1976
    smenskelling skrev 2014-12-24 08:34:26 följande:

Ja då vart man framme på testdagen... ville igentligen inte ta testet då jag mår bra och ville liksom inte "sabba" det med ett negativt test..... men man är ju tvungen och det blev Positivt !!! smile1.gif Så idag har man fått sin tidiga julklapp !!

Underbart! Grattis!
  • hokus pokus

Det har börjat "svida" och "ila" en del både mitt i magen och längre ner...hoppas det betyder något bra.

• smenskelling
    hokus pokus skrev 2014-12-24 19:45:00 följande:

Det har börjat "svida" och "ila" en del både mitt i magen och längre ner...hoppas det betyder något bra.

Sådan känsla hade jag oxå..så det är nog positivt
Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa