• Libra1

IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa

Hej!
    Jag undrar om någon som fortfarande är barnlös ska göra IVF i oktober eller november och vill följas åt?

Vi kommer antagligen att köra igång i vecka 44 med sprutorna. Det är planen i alla fall.

Jag och min man har försökt skaffa barn sedan 2009. Vi har gjort 4 färskförsök och ett frys som inte gick vägen då embryot inte överlevde upptiningen. Nu ska vi alltså göra vårt 6:e försök. Jag har varit gravid 2 gånger så vi hoppas att detta nu ska bli 3:e gången gillt och där det kommer att gå hela vägen.

Ni kan läsa om vår resa här: www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower} Libra

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-14 00:57
    Med på IVF-träffar? Kika här minbebis.com/blogg/libra/traffar/
  • Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
  • Kakan1976
    Heystella skrev 2014-12-13 09:10:52 följande:

Tyvärr blev lyckan kortvarig för min del och det blev missfall :( känns tungt. Det enda 'positiva' är att nu vet jag iallafall att jag kan bli gravid.

Det blir nya tag i Januari, FET med Blastocyst.

Åh nej vad tråkigt :(. Kram
  • dumdummast
    Tgj skrev 2014-12-14 10:28:52 följande:

Grattis! :)))

Kakan1976 skrev 2014-12-14 12:06:34 följande:

Grattis!

Tack! Känns som ändå helt galet. Vet inte om jag vågar lita på svaret. Men ett plus är ju alltid ett plus ägs det ju
  • GrukanGrace

I natt kom det lite rosa på pappret och nu har jag binda på och blöder. Skit

Det var visst ingen julklapp. Tror inte att det är någon liten blödning utan det är nog kört.

RD 10 idag

Känner mig ledsen

• EmyJ
    dumdummast skrev 2014-12-14 10:07:55 följande:

I dag är jag på RD 9 och det är 13 dagar sen ovitrellen (den höll inte i sig såhär länge förra gången.) Graviditets testet visar ett svagt plus men det syns. Ååh vet inte vad jag ska tro

Hoppas hoppas! :)
  • hokus pokus

I dag är jag på RD 9 och det är 13 dagar sen ovitrellen (den höll inte i sig såhär länge förra gången.) Graviditets testet visar ett svagt plus men det syns. Ååh vet inte vad jag ska tro

Grattis!! :D
  • dumdummast
    EmyJ skrev 2014-12-14 16:43:51 följande:

Hoppas hoppas! :)

hokus pokus skrev 2014-12-14 18:17:45 följande:

Grattis!! :D

Vet inte riktigt vad jag ska tro faktiskt. Känns om inte riktigt ta in att det var ett plus. Så vi tar ett nytt i morgon på morgonen. Är det också plus så måste det ju stämma?!
  • Kakan1976
    GrukanGrace skrev 2014-12-14 15:18:52 följande:

Det var visst ingen julklapp. Tror inte att det är någon liten blödning utan det är nog kört.

RD 10 idag

Känner mig ledsen

Åh nej! Blä vad jobbigt. Stor kram
  • Cegesi

Oh, spännande! Grattis!
    GrukanGrace skrev 2014-12-14 16:18:52 följande:

RD 10 idag

Känner mig ledsen

Vad tråkigt! Förstår att du känner dig ledsen. Ta hand om er. Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Beyda

Hej

Godmorgon på er alla ny vecka nya möjligheter test dag den 22/12 hoppas det visar positiv

• Wittra

Misslyckats på första ivfn, mår helt fruktansvärt. Förstår inte hur jag ska kunna komma vidare

Svar på tråden IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa