IVF oktober/november 2014 för oss barnlösa
Ikväll kom mensen! Hurra! Ska ringa Huddinge på måndag. Hoppas få komma in på VUL nästa vecka och se om allt ser bra ut. Ser det bra ut så blir det ägglossningstest och sedan FET :)
Ikväll kom mensen! Hurra! Ska ringa Huddinge på måndag. Hoppas få komma in på VUL nästa vecka och se om allt ser bra ut. Ser det bra ut så blir det ägglossningstest och sedan FET :)
Hej på er! Jag skulle gjort min 1a fet nu i nov men det krockade med den här helgen :p Jag blev grymt besviken i måndags när jag insåg fakta men nu känns det bättre. Tror inte att nästa försök krockar med ackis julledighet, i så fall smäller jag av.. Ta hand om er! :)
Vad roligt att det skrivs så mycket i den här tråden. Man har mycket att läsa! Kul att vi delar med oss av vardagen. Här har jag haft huvudvärk i tre dagar (värk som går i vågor). Har inte tryckt i mig någon alvedon idag. Ska göra det i morgon om detta fortsätter. Jag har mycket ägglossningsflytningar nu och börjar känna av äggen. Idag på dag 7 känns det som en vanlig ägglossning. Har VUL på måndag och då ska det förhoppningsvis bestämmas vilken dag plocket blir. Drömmer mycket konstiga drömmar sedan jag började med orgalutran.
Låter helt sjukt att helgen kommer i mellan!! Hos oss har de öppet 7 dagar i veckan. Vet inte om jag skulle orka med allt om det hänger på veckodagarna! Hoppas det stämmer nästa månad!
Angående huvudvärk, min var värst från sprutstart till äggplock. Alvedon hjälpte inte så det var vila som gällde.
Vi brukar döpa våra efter dagens namnsdag på äggplocket. Men Krister och Kristian var inte så roligt. Vi försöker komma på två bra namn som passar ihop. :)
Tack för listuppdateringen! :)