• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Malin Cc

Är nu en vecka kvar till Bim. Har haft känslan att vi missade äl men undrar ändå! Har haft hugg ca 10 cm under naveln flertal ggr senaste veckan.

Får väl se hur det blir nästa vecka :)

• bellsi

Har du känt flera hugg? det är svårt att veta vad det är man känner.. själv har jag magsmärtor men kan vara annat också ju.. vågar inte hoppas..

• Kiki10

Inte ens hunnit plussa ordentligt men fick idag ett tidigt missfall. Så jävla jobbigt speciellt när det är första försöket!

• Malin Cc

Ja har känt det flera ggr och kissar som en tok men kan ju vara nått helt annat.. :/

• flugsvampis
    Kiki10 skrev 2014-10-01 10:11:51 följande:

Inte ens hunnit plussa ordentligt men fick idag ett tidigt missfall. Så jävla jobbigt speciellt när det är första försöket!

Usch vad jobbigt! Fick missfall i v 6 för tre veckor sedan så förstår hur jobbigt det känns för er! Tänker ni försöka direkt igen? Vi försöker direkt men är svårt att veta när äl och bim är nu då man inte har någon mens att räkna ifrån.

Kram på dig!
  • Kiki10
    flugsvampis skrev 2014-10-01 11:50:13 följande:

Usch vad jobbigt! Fick missfall i v 6 för tre veckor sedan så förstår hur jobbigt det känns för er! Tänker ni försöka direkt igen? Vi försöker direkt men är svårt att veta när äl och bim är nu då man inte har någon mens att räkna ifrån.

Kram på dig!

Att det inte bara kan gå hela vägen!:( nu vet vi iaf att vi kan bli gravida snabbt! Jo vi kommer fortsätta som vanligt, tänkte att jag ska köra me stickor om 10 dagar eller nått tills jag ser att jag har ägglossning. Annars är det ju svårt som du säger att veta när det sker!
  • Kiki10
    bellsi skrev 2014-10-01 10:17:33 följande:

Ledsen för det Kiki10 :( *krama om*

Tack!:(
  • hannap90

Hoppar in här :) skulle haft mens igår men den lyser med sin frånvaro. Testade imorse men negativt. Har stickningar i nedre delen av magen + ömma bröstvårtor. Kan ju dock lika väl vara mensen som är på gång. Hoppas inte:)

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!