• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Frallanz

Beklagar kiki10! :( fy så tråkigt!

styrkekramar!!

Jag har 11 dagar till BiM och känner att det ömmar litegrann i tissarna, men kan ju vara va aom helst, dock aldrig varit öm i dem såhär långt innan mens. Jaja, bara att invänta bim o sluta känna efter...

• Frallanz
    hannap90 skrev 2014-10-01 14:16:57 följande:

Hoppar in här :) skulle haft mens igår men den lyser med sin frånvaro. Testade imorse men negativt. Har stickningar i nedre delen av magen + ömma bröstvårtor. Kan ju dock lika väl vara mensen som är på gång. Hoppas inte:)

Håller tummarna för dig! :)

Och fär er andra med såklart!
  • hannap90
    Frallanz skrev 2014-10-01 16:09:37 följande:
    Håller tummarna för dig! :)

Och fär er andra med såklart!
    Tack så mycket :) hur går det för er alla andra?
  • emzerus

Har varit bortrest men nu hemma igen och har försökt läsa ikapp era inlägg :)

Har haft ÄL (ihelgen enligt min beräkning) och vi hade sex varje dag from tisdags förra veckan tills i måndags så vi borde ha prickat in tycker jag :) Sen får vi se om det funkar... kanske inte är bra att ha varje dag men nu körde vi så denna gång iaf...

Ni som har plussat- GRATTIS!!!! :) Hur fort började ni märka nå symtom/förändring?
    Jag har bim den 12 oktober tror jag iaf... så illamåendet jag känner nu borde bero på nå helt annat gissar jag...men man undrar ju ändå...

• Leonas

Ja, här utevlev både mens och plus i september. Får se vad helgen bjuder på, för värk i magen av något slag, det har jag konstant nu. Kroppen är allt bra spännande :)

• Frallanz
    emzerus skrev 2014-10-01 20:51:56 följande:

Har varit bortrest men nu hemma igen och har försökt läsa ikapp era inlägg :)

Har haft ÄL (ihelgen enligt min beräkning) och vi hade sex varje dag from tisdags förra veckan tills i måndags så vi borde ha prickat in tycker jag :) Sen får vi se om det funkar... kanske inte är bra att ha varje dag men nu körde vi så denna gång iaf...

Ni som har plussat- GRATTIS!!!! :) Hur fort började ni märka nå symtom/förändring?
    Jag har bim den 12 oktober tror jag iaf... så illamåendet jag känner nu borde bero på nå helt annat gissar jag...men man undrar ju ändå...

Vi har bim samtidigt! :)

Vi sexade dock inte varje dag... Mellan 16-21 blev det inget. Så det blev 21, 23, 24 (dock kom han inte den gången då vi blev avbrutna), 25 och 27. Enligt min app hade jag äl den 27e.

Men känner att denna gången blev det inget.. Känner inte alls nåt spec hopp för det, eller så. Känner mig tom bara och hoppas på att plussa i oktober ist.
  • kajsaaaa

Hej på er alla härliga människor, jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig, jag har haft min mens rnt den 11-12 i 2 månader, jag undrar när jag ubgefär har min ägglossning vet inte riktigt hur man räknar, jag och killen har försökt sen i juni. Med vänliga hälsningar :)

• Frallanz
    kajsaaaa skrev 2014-10-01 23:14:32 följande:

Hej på er alla härliga människor, jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig, jag har haft min mens rnt den 11-12 i 2 månader, jag undrar när jag ubgefär har min ägglossning vet inte riktigt hur man räknar, jag och killen har försökt sen i juni. Med vänliga hälsningar :)

Hej och välkommen!

Man brukar ha ÄL mellan 14-16 dagar from senaste mensens första dag. Har hört 12-16 dagar med, så vet inte riktigt vad det är som gäller, men 14-16 dagar är väl som mest "normalt".

Prova dig fram med ÄL stickor?
  • moasam

Svara ärligt nu! Vad tror ni om dessa äl tester? Positiva eller ej? Jag satt igår och var så ledsen för ännu en månad utan ägglossning(negativa tester) kände mig även dålig nästan som febrig och som mensvärk kom och gick. Idag hade jag inga fler äl tester men så tänkte jag att tänk om mitt humör plus hur jag mådde igår var äl symptom. Så jag köpte svin dyra RFSU tester och fick det här på dom. Så vad tror ni? Var ärliga om dom är positiva eller ej!:) jag har så svårt att tyda.

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!