• Frallanz

Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!

Hej på er!

Tänkte starta en tråd för oss som startar bebistillverkning av bebis nr 1 :)
    Har idag fått tant Röd på besök så nu inväntar jag ägglossning så att första försöket kan komma igång!

Så för dem som känner att de vill följas åt och stötta/peppa varandra igenom bebistillverkningen så haka på!
    Jag själv kan tycka det vore tryggt och roligt att följa andra i samma tankar :)

Kram på er!

• Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!
  • Frallanz
    Malin Cc skrev 2014-10-03 12:51:34 följande:

Min kropp måste spela mig ett spratt eller något. Känner fortfarande att bi missade äl men så som kg mått så börjar jag undra.

Är extremt trött, kissar hela tiden mått illa och nu började jag blöda näsblod( vilket jag Aldrig gör!).

Bim om 3 dagar.

Jag känner heller inte att vi prickade denna gången. Känner mig inte ett dugg gravid.

Enda som är, är lite öm i brösten men inte alls farligt öm. Sen att jag från igår varit väldigt dåligt i magen, gått på toa hela dagen idag o kvällen igår. Men aldrig hört att det kan vara gravsymptom?
  • LovelyD

Nu får vi se hur det går.. ;) Ägglossnibg idag och inatt var det bebistillverkning... Långt kvar till bim men såå spännande. Hoppas! :D

• Frallanz
    LovelyD skrev 2014-10-04 08:15:31 följande:

Nu får vi se hur det går.. ;) Ägglossnibg idag och inatt var det bebistillverkning... Långt kvar till bim men såå spännande. Hoppas! :D

Hoppas! :)

8 dagar kvar till BiM, vill känna nåt nuuuu!

Men inga tecken än, bara lite öm i brösten men det är väl för tidigr för o vara ett tecken.

Lycka till och tillverka mera! :D
  • Reggi

Mensen kom i natt, usch blä det är väldigt jobbigt varje gång den kommer:(. Känner mig väldigt ledsen just nu, vill så gärna ha barn och velat haft de i många år. Men sambon har inte velat det alls.

• Frallanz
    Reggi skrev 2014-10-04 10:38:32 följande:

Mensen kom i natt, usch blä det är väldigt jobbigt varje gång den kommer:(. Känner mig väldigt ledsen just nu, vill så gärna ha barn och velat haft de i många år. Men sambon har inte velat det alls.

Neeej, dumma kärringen röd :(

Förstår att du är väldigt ledsen och nere just nu, men du är inte ensam! Vi alla är i samma spår och vi kämpar tillsammans!

Se fram emot nästa Äl, trots att det är svårt att känna lyckan just nu. Men nåndag står plusset där och vips så har du förlöst ditt barn :)
  • Reggi

Tack så mycket, väldigt skönt att man har andra i samma sits. Ingen vet att vi försöker skaffa barn. Men haft press av familjen ett tag sen jag sluta plugga i jan i år. <3

Frallanz skrev 2014-10-04 11:40:15 följande:

Neeej, dumma kärringen röd :(

Förstår att du är väldigt ledsen och nere just nu, men du är inte ensam! Vi alla är i samma spår och vi kämpar tillsammans!

Se fram emot nästa Äl, trots att det är svårt att känna lyckan just nu. Men nåndag står plusset där och vips så har du förlöst ditt barn :)

• MissMs

Ny här på forumet!
    Jag och min sambo har försökt i ca 6 mån utan resultat!
    Han har två barn sen innan, och detta kommer bli mitt första!
    Ska egentligen ha Pms nu på måndag, men kunde inte hålla mig och tog ett test idag, som va negativt.. :(
    Får hoppas att nästa månad blir min månad..

• Frallanz
    Reggi skrev 2014-10-04 13:29:50 följande:

Tack så mycket, väldigt skönt att man har andra i samma sits. Ingen vet att vi försöker skaffa barn. Men haft press av familjen ett tag sen jag sluta plugga i jan i år. <3

Jag förstår.

Det är ingen som vet att vi försöker heller :) jag börjar jobba på måndag, så jobbet kommer ta upp mina tankar och tid till allt annat, så vi får väl se hur det slutar för min del. Ska iaf ha mens nästa söndag. Men känner att det tyvärr inte tog sig för mig denna gången :/

Men nu siktar jag på nästa ÄL och det borde du göra med :) vi ska fasen få plussa vi också! <3 
  • Aila

Killen gjorde ett fertilitetstest igår (hemma) och det visade negativt, vi visste att det fanns en chans pga att det går i hans släkt men..det känns riktigt jävla pissigt just nu...

Svar på tråden Vi som planerar bebis nr1 & vill följas åt!