• Anonym (Kåtbrud)

gravid och kåt.

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

• Svar på tråden gravid och kåt.
  • Maddog08
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-27 12:53:16 följande:

Han är så tråkig. Får nog hitta en annan karl som vill knulla.

Jag ställer upp!
  • RoBo1
    Anonym (blää) skrev 2014-09-27 16:25:49 följande:

stackars ungeKräks

?????????????
  • Anonym (Kåtkillen)
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-27 12:33:44 följande:

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

Vilken konstigt man väntar du barn med!!!

Skönt att man har en brud som har lust och ger ridning under dan flera gånger :)
  • MrPeasley

Min fru var oerhört på gång under graviditeten, och jag älskade förändringen, mörka bröstvårtor, fasta bröst, vad kan man inte älska  av dessa förändringar?

• Snutten6
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-27 12:33:44 följande:

TROLL
  • Anonym (Kåtbrud)
    MrPeasley skrev 2014-09-28 14:16:36 följande:

Min fru var oerhört på gång under graviditeten, och jag älskade förändringen, mörka bröstvårtor, fasta bröst, vad kan man inte älska  av dessa förändringar?

Inte ens en kram kan jag få. MEN EN KRAM KANSKE?

Nä, då är man tjatig och dryg.. jättekul att skaffa barn med en sådan karl.. =/
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 14:31:18 följande:

Jaja, du får kanske knulla med din kille någon månad efter barnet fötts då. bara vänta att se. 
     Men konstigt han inte vill passa på när du är kåt o kan knulla?
  • Snutten6

Upptäckte du detta efter att du blivit gravid, om inte, klaga inte !
  • Pillare

Jag älskade hur kåt min fru var under graviditeten. Tuttarna var visst en stor fördel.
Svar på tråden gravid och kåt.