• Anonym (Kåtbrud)

gravid och kåt.

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

• Svar på tråden gravid och kåt.
  • Anonym (Stördast)

Jag tycker du ska säga till han att du överväger seriöst att få kuk av någon annan då han inte ställer upp, fråga om det är ok, 100% kommer han säga nej, Bra sätt på mig dåsäger du då! Måste kännas väldigt på självförtroendet. Lycka till

• Anonym (Kåtbrud)
    Anonym (Stördast) skrev 2014-10-14 17:40:09 följande:

Jag tycker du ska säga till han att du överväger seriöst att få kuk av någon annan då han inte ställer upp, fråga om det är ok, 100% kommer han säga nej, Bra sätt på mig dåsäger du då! Måste kännas väldigt på självförtroendet. Lycka till

Har sagt det. Vill sitta på hans ansikte är så kåt. Han började pulla mig, men några sekunder sen gav han upp
  • Pillare
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-14 18:04:06 följande:

Har sagt det. Vill sitta på hans ansikte är så kåt. Han började pulla mig, men några sekunder sen gav han upp

Vad? Hur kan man 'ge upp' när ens fru är kåt??
  • Anonym (Kåtbrud)

Någon som skulle kunna tänka sig att slicka mig. Eller tycker ni det är äckligt att slicka fitta.

• Pillare
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-10-15 08:36:42 följande:

Någon som skulle kunna tänka sig att slicka mig. Eller tycker ni det är äckligt att slicka fitta.

Kan inte tänka mig att det är äckligt att slicka fitta. Jag har aldrig haft problem med att slicka.
  • Pillare
    Mangbg skrev 2014-10-15 09:16:53 följande:

Och trollemor vaggar sina 11 små troll

Hahahaha
  • nickname01

Såklart!
    Volvo cutis
  • In trouble

När och var ??? ;)
  • villbusa

Nej då, kom hit du bara, så ska jag slicka.....Tungan uteSolig
  • Rikard81

måste ju bara fråga, har fått ligga? Har du varit med någon här? Tänder själv oerhört mycket på gravida...

• Underhill
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-27 12:33:44 följande:

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

Låter oerhört trevligt!...låter mindre trevligt för dig att din man inte har lusten med sig för er...men det har säkert sina orsaker?
    E vi överens så kör vi
  • villbusa

Hur har det gått för dig TS , det är många gravida kvinnor som få vansinnigt kåta perioder under sina graviditeter, inte alla män som är lika intresserade, men jag tillhör de som älskar heta gravida sexiga kvinnor som vågar njuta av sina svällande kroppar med andra människor...

kram på dig TS

• Trunk

Jag skulle inte kunna tänka mig något häftigare än en riktigt kåt gravid tjej som bara vill ha sex. Jag blir bara så kåt av att se de spända brösten och magen. Du är inte sugen på en äldre kåt man ;)

Nyfiken
  • lynx800

Jag kan slicka dej älskar att slicka fitta
  • SexyMann

TS jag är här för dig,bor du i sthlm?

• Anonym (fjant)
    SexyMann skrev 2015-04-15 10:28:03 följande:

TS jag är här för dig,bor du i sthlm?

Fjant, ge dig fl är inte en datingsite
  • Kevin49
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-27 12:33:44 följande:

Hur kan man vara inte kåt och frivillig, när man har en gravid och kåt kvinna i närheten?
    Jag tycker att gravida kvinnor är så sexiga och saftiga.
    Hellre har jag sex med en gravid kvinna än en fotomodel tjej.
    Bara läsa det du skrivit, fick mig att få stånd.
Svar på tråden gravid och kåt.