• Anonym (Kåtbrud)

gravid och kåt.

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

• Svar på tråden gravid och kåt.
  • SegerVis

Sug din karl morgon och kväll på det sättet kommer han bli mer intesserad av sex...

• Anonym (Kåtbrud)
    SegerVis skrev 2014-09-28 15:53:08 följande:

Sug din karl morgon och kväll på det sättet kommer han bli mer intesserad av sex...

Har provat tro mig. Han blir bara arg
  • LeHannes

Hmm, det låter litet märkligt. 

Har du tagit upp det med han? 

Han kanske tycker det känns jobbigt med barnet? Låter ju som en litet märkligt reaktion. Kanske massa press dyker upp?

• Anonym (Kåtbrud)
    LeHannes skrev 2014-09-28 17:52:30 följande:

Hmm, det låter litet märkligt. 

Har du tagit upp det med han? 

Han kanske tycker det känns jobbigt med barnet? Låter ju som en litet märkligt reaktion. Kanske massa press dyker upp?

Ja det har jag gjort. Förstår inte varför han inte vill pulla mig. Jag ber ju så snällt om det men nej :o
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 18:29:26 följande:
    Ja det har jag gjort. Förstår inte varför han inte vill pulla mig. Jag ber ju så snällt om det men nej :o
    Du har nog bara en sak kvar. Det är din trogna dildo ofta och mycket;)
  • Anonym (Kåtbrud)
    carlf skrev 2014-09-28 18:45:09 följande:
    Du har nog bara en sak kvar. Det är din trogna dildo ofta och mycket;)
    Och min bebis!
  • carlf
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 18:46:58 följande:
    Och min bebis!
    Haha, jo det är klart;) 
  • Anonym (Elva)

Men fy vilken hemsk inställning du har TS!
    Vänd på det hela och ponera att han skulle gå o gnida sin kuk mot dig trots att du verkligen inte ville. Han är på dig hela tiden o vill ligga o du vill inte. Då hade du fått kommentarer om hur vidrig han är. "Vilken respektlös kille du har som försöker ligga med dig fast du inte vill."

Det är ju i den situationen HAN är i nu. Nu är det DU som är respektlös! Du får helt enkelt försöka förstå att han inte är i fas med sig själv nu och att det, som allt annat, säker går över. Att vänta barn spelar spratt i våra hjärnor och man är inte som vanligt. Så är det bara. Då måste man som par försöka förstå varandra och prata med varandra.

Ta hand om dig själv tills han är redo igen och prata med honom istället för att attackera honom. Försök dig på det här med jämställdhet lite! Jag tror det skulle göra er båda gott.

• nickname01
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-27 12:33:44 följande:

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

Hör av dig om du vill bli onani inspirerad . Jag är skamligt svag för gravida kvinnor.. Vilken månad är du i?
    Volvo cutis
  • Anonym (petra)
    Anonym (Kåtbrud) skrev 2014-09-28 14:42:42 följande:

Jag får känslan att min kille finner mig oattraktiv som gravid. Vet inte hur jag ska lösa den här situationen :(.

Jag kanske överreagerar, känns som att min förnuftiga sida säger att jag ska sluta noja och att det bara är en begränsad tid i livet som jag helt enkelt får nöja mig med att pilla på mig själv, men känslomässigt så känns det skitjobbigt just nu!

samma här =(
Svar på tråden gravid och kåt.