• Anonym (Kåtbrud)

gravid och kåt.

Någon mer som är enormt kåt under graviditeten? Jag har tyvärr en man som är mindre kåt, vilket gör att jag onanerar flera gånger om dagen. Skulle kunna göra allt för att få rida nu. Är det normalt att ha sådana begär undrar jag? Hur ofta onanerar ni? Några bra onanitips?

• Svar på tråden gravid och kåt.
  • Anonym (stenkåt)

Jag är i vecka 16 och känner mig grymt kåt mest hela tiden! :) som tur är har jag en sambo som är mer än villig att hjälpa till så det blir sex 1-2 ggr per dag just nu!
    Får väl se hur länge det håller i sig. kan tänka mig att det blir mindre sen när man blir större o större...

• Pillare
    Anonym (stenkåt) skrev 2014-09-29 11:05:47 följande:

Jag är i vecka 16 och känner mig grymt kåt mest hela tiden! :) som tur är har jag en sambo som är mer än villig att hjälpa till så det blir sex 1-2 ggr per dag just nu!

Får väl se hur länge det håller i sig. kan tänka mig att det blir mindre sen när man blir större o större...

Härligt!
  • nickname01
    Anonym (petra) skrev 2014-09-29 11:03:33 följande:

samma här =(

Du får också gärna höra av dig
    Volvo cutis
  • In trouble
    Anonym (petra) skrev 2014-09-29 11:03:33 följande:

samma här =(

Jag förstår verkligen inte dessa killar/män.

Finns inte mycket som är sexigare än en gravid kvinna
  • Anonym (Pleaser)

Min tjej var sjukt kåt nästan hela graviditeten och vi knullade typ 2 ggr om dagen mest hela tiden utom på helgerna då det blev mer. Fattar inte hur man kan tycka att kvinnan är oattraktiv som gravid, det är ju sjukt vackert och sexigt. Och att hon dessutom är vrålkåt mest hela tiden är ju underbart!

• Anonym (Ol)

Är nu gravid med vår andra barn och känner att jag börjar hamna i det här träsket igen.. Kåt som aldrig förr men med en man som har insett att det faktiskt är en liten människa där inom mig. Att hans lilla son eller dotter ligger där inne. Han tyckte det kändes konstigt och fel att ha sex när bebisen är där. Att det känns så himla verkligen när han kan se och känna att bebisens sparkar genom min mage. Märker att samma visa är igång igen nu när han känner bebisens rörelser på magen.. Inget att göra den här gången heller, så nedräkningen har börjat, inte bara till bf!

• In trouble
    Anonym (Ol) skrev 2014-09-29 12:52:37 följande:

Är nu gravid med vår andra barn och känner att jag börjar hamna i det här träsket igen.. Kåt som aldrig förr men med en man som har insett att det faktiskt är en liten människa där inom mig. Att hans lilla son eller dotter ligger där inne. Han tyckte det kändes konstigt och fel att ha sex när bebisen är där. Att det känns så himla verkligen när han kan se och känna att bebisens sparkar genom min mage. Märker att samma visa är igång igen nu när han känner bebisens rörelser på magen.. Inget att göra den här gången heller, så nedräkningen har börjat, inte bara till bf!

Tycker synd om dig :(
  • Anonym (Ol)

Min man tycker egentligen att det strålar om mig som gravid och hela grejen med fertilitet osv är sexigt, att vara gravid är väl det mest ultimata liksom. Men så fort han känner rörelser från barnet är det dom att slå av/på en knapp! Aldrig varit så frustrerad som jag var i slutet av graviditeten... Inte samma sak med hjälpmedel osv. Bara 5 månader kvar i celibat då, om jag räknar med nån vecka efter också innan det är grönt ljus..

• In trouble
    Anonym (Ol) skrev 2014-09-29 13:10:56 följande:

Min man tycker egentligen att det strålar om mig som gravid och hela grejen med fertilitet osv är sexigt, att vara gravid är väl det mest ultimata liksom. Men så fort han känner rörelser från barnet är det dom att slå av/på en knapp! Aldrig varit så frustrerad som jag var i slutet av graviditeten... Inte samma sak med hjälpmedel osv. Bara 5 månader kvar i celibat då, om jag räknar med nån vecka efter också innan det är grönt ljus..

Stackare :(
Svar på tråden gravid och kåt.