• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Håller verkligen tummarna för dig Mee! Hoppas hoppas! De är liksom vår tur nu! Även för dig också såklart Ticcer!

Jag tog min sista pergotime tablett idag så nu väntar ja på äl, den här gången ska de fan gå vägen!

• efg

Hejar ju såklart på dig också Anna! Hejar på er alla!

Väntan är den värsta. Dagarna går så långsamt, vill bara hoppa fram tills dess att allt är klart! På måndag börjar ja ta första äl testet men beräknar äl först på söndagen.

• efg

Beklagar ticcer :( men som Anna säger, gör något bra av denna dagen iaf! Och som min pappa sagt till mig en gång i tiden "för att ett liv ska kunna tändas måste ibland någon annans liv slockna" <3 kram!

• efg

Åh va jobbigt Mee! Men som svar på din fråga: bim blir absolut flyttad när äl sker en annan tid. Bim sker i princip alltid lika lång tid efter äl oavsett när äl är. Så om du hade äl typ tre dagar senare än du brukar så är bim tre dagar senare också! Håller tummarna för att mensen inte dyker upp iaf och att du får ett fint plus snart!

• efg

Ja visst hoppas man att du ska plussa igen snart ticcer! Men va kul att din mamma också längtar. Till skillnad från min.. Höhö.

Väntan är de värsta.. Imorgon ska jag börja ta äl test igen. Får se om de blir som förra månaden på dag 20 eller tidigare. Dag 14 imorrn. Har haft sex två dagar i rad nu så har iaf inte missat äl om den mot förmodan skulle varit så tidig

• efg

Åh vad jobbigt Anna. Men j tror tyvärr de är vanligt efter ma att blöda så mycket.. Vanligare det än att de går över snabbt. Men hoppas verkligen de fixar till sig snart så ni kan börja igen! Förstår att de måste kännas helt värdelöst att de drar ut på tiden :(

• efg

Hur går det för dig då Mee? Tagit fler test? Har mensen kommit? Vilken äl+ dag är du på? :)

Själv var mitt äl-test neg igår, men de hade ja räknat med! Fortsätter testa :)

• efg

Hoppas de lugnar sig nu Anna och att de där va det sista! :)

Hur går de ticcer! Fler symptom?? När ska du börja testa? :)

Inte Pos äl test för mig ännu men som sagt beräknar ja Pos test först på lördag och äl söndag-mån :)

• efg

Har inte orkat svara så jag kräktes hela dagen igår.. Mår bättre idag men är ju lite nojjig över att sambon ska blivit smittad och vi inte kan ha sex nu när de verkligen gäller. Äl testet igår var lite svårt att tolka men ser typ. Positivt ut så kanske är de tydligare idag. De är iaf inte lång tid kvar till äl..

Håll tummarna för mig!

Vad spännande de låter för både Mee och ticcer! Skulle ju vara fantastiskt om ni båda plussade!

• efg

De är okej att vara ledsen Mee! Tycker så synd om dig och alla oss andra också. Det är otroligt jobbigt att månaderna bara går och ingen plus i sikte. Bara massa förväntningar och förhoppningar som gång på gång slår ner en :( och de där med alla att alla andra blir gravida och får barn "hur lätt som helst" tycker jag också suger och är orättvist samtidigt som jag försöker glädjas åt dem..

Men vår tid kommer! Än är de gått om tid kvar för oss alla och även om vägen dit är svår och tung så kommer det gå, det är jag säker på! <3

Hur länge har ni försökt få ett syskon till Wilhelm? Väldigt fint namn han har er lille son :)

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober