Vi med BIM 13-19 oktober
Ska du testa idag Mee? Hoppas hoppas hoppas!!!
Ska du testa idag Mee? Hoppas hoppas hoppas!!!
Åhh de är så spännande nu!! Hoppas alla plussar!!! De är verkligen vår tur!
Själv testar ja efter äl. Är lite oklart så ja fick en stegring redan dag 10 och sen har de sjunkit men ja tror inte äl varit redan. Har dock massa känningar så de är nog på g! Men vi myser iaf varannan dag så länge så då missar vi de inte iaf :)
Sådär ja! Ännu ett misslyckande! Efter små små färgade flytningar i 3 dagar så kommer de. Jävla äckel mensen så det sjunger om det, 3 dagar försent! Blir så jävla ledsen och känner mig så otroligt misslyckad för jag vet att vi verkligen träffade äl denna månad! :(
Känner att jag kommer ta en paus nu från det här, orkar inte med att känna så här månad efter månad! :'(
Om det var en nidblödning eller ej förra veckan det vet jag ej, men strunt samma för gravid är jag :D
Fortfarande inte positivt.. Alltså ja orkar typ inte med de här.. Hur lång tid ska de ta egentligen innan man får ägglossning?! Har ju haft känningar hur länge som helst känns de som! Dumma ägg släpp nån gång!!
Typiskt Anna! Men vi fortsätter kämpa på! Men ja säger som Mee. De börjar bli jobbigt nu. Hur länge ska man orka egentligen? Ibland får ja för mig att bara skita i allt men nej, de här är något jag velat så himla länge nu och de är verkligen dags! Jag vill också vara mamma!
Hur går det för er? För mig går det värdelöst! Dag 22 och fortfarande inget äl positivt test.. Dock mycket smärtor i äggstockarna sen igår men tror ändå inte de blur nåt.. Letrozol kanske helt enkelt inte fungerar för mig..
Har iaf börjat ställa in mig på att det nog inte blir någon bebis 2015 iaf.. Som jag så länge hoppats och önskat att det skulle :(
Jag fick äntligen positivt test igår kväll och nu på morgonen så snart ägglossning! Ska testa igen ikväll :)
Jag tror inte man kan ha ägglossning samtidigt som man har mens.. De låter liksom inte logiskt. Vad menar du med att appen säger det?
Enligt min app period tracker som jag använder för att hålla koll på mens och ägglossning är det gröna prickar när man är fertil och en blomma när man bör ha ägglossning och jag har gröna prickar samtidigt som jag har mens"
Tycker också att det låter skumt :/
Dagarna flyttas inte fast jag skriver i att jag har mens men tror att det beror på min korta cykel och att jag blöder så länge.
Får väl fråga min bm nästa gång jag pratar med henne :)