Vi med BIM 13-19 oktober
Vilken fin mage <3
Har inte ni andra lite fina magbilder att bjuda på?
Så mysigt ju :)
Vilken fin mage <3
Har inte ni andra lite fina magbilder att bjuda på?
Så mysigt ju :)
Har haft en hektisk vecka och ska snart iväg igen på ett bröllop men lovar att skriva mer så fort det lugnar sig :)
Ett litet tips bara :)
Lekmer.se har jätterea just nu på på en mängd saker.
Håller på tom augusti :)
Köpte ett Graco babyskydd för 1095:- nu och det är inklusive basen :O
Jag är också trött mest hela tiden och har börjat få en massa sammandragningar, Braxton Hicks, som kommer rejält när jag inte vilat ordentligt.
Magen blir stenhård och stor som bara den samt att det spänner rejält!
Igår efter bröllopet var det inte nådigt när jag varit igång typ 11 h utan vila.
Växer massor nu och har gått upp en hel del i vikt :(
Försöker att inte nojja över det men när man varit så stor som jag varit och lyckats gå ner så mycket är det svårt att inte bli ledsen när man ser på vågen och den visar +8 kg ca :(
Ångående babyskydd så är det 5 år som gäller och det vi hade till Casper fick vi ärva av min min kusin vars dotter är 5 så vågade inte chansa.
Vi köpte en helt ny duovagn till C när han föddes så den kommer vi att använda till Atchoo också. Är en Emmaljunga Mondial och både vi och Casper var/är supernöjda med den!
Funkar både på stan och i terräng, är mjuk och följsam, lätt att styra, bra fjädring, bra med plats osv
Kommer inte att köpa någon syskonvagn eftersom C nästan är 3 år när Archoo kommer och han tycker om att gå.
Som det är nu har vi bara en liten paraplyvagn med till honom när vi ska någonstans och bara om vi ska vara borta en längre stund.
Märker vi att det inte skulle funka funderar vi på att köpa en ståplatta till honom senare.
Snart dags för bm besök igen och då ska vi boka in tid för glukosbelastningen :(
Ser verkligen inte fram emot det!!!
Får eventuellt kolla det hemma själv istället genom att mäta mitt blodsocker under 3 dagar istället för att dricka den där sörjan.
Hoppas!!!
Har hänt en hel del med min mage på sistone med.
Lägger in lite bilder från mobilen sen :)
Så nu har ni fått en låååååång uppdatering från mig så hoppas ni orkade läsa allt hihi
Nej, ingen diabetes men däremot var jag väldigt överviktig så fick göra det två gånger :/
Här erbjuds, och rekomenderas, alla att göra det i v.28 ungefär.
Nu är jag inne i v.25 och det är helt ofattbart vad tiden har gått snabbt :O
Börjar ju snart bli dags att kolla in skicket på Caspers gamla kläder och se över vad vi behöver köpa nytt. Bara 3 månader kvar till bf ju!
Har fått hem babyskyddet från Lekmer och det är superfint. Inget krångel alls tack och lov.
Fortsätter kräkas i stort sett dagligen så ska prata med min bm när jag ska dit den 30:e.
Borde inte vara någon fara iom att jag går upp i vikt men är ju inte speciellt kul :/
Lever dessutom på mackor och frukt igen och vill gärna äta en mer varierad kost än så.
Hur går det för er andra tjejer? :)
Såg inte era tidigare inlägg förrän nu.
Tog bara någrs timmar att ladda upp dem :/
Verkar inte gå att ladda upp bilder idag heller.
Jag mådde illa fram till vecka 18-20 ungefär med C men slutade kräkas tidigare än så så måste ta upp det med bm.
Mon mage är MYCKET mindre den här graviditeten än den var med C.
Tror jag har en bild i mitt galleri från ca v. 15 med honom om någon är nyfiken :)
Har ni några bra tips på foglossningsbälte och svankkudde?
Ska snart åka till Göteborg på läkarbesök igen och min rygg kommer att avliva efter drygt 22 mil enkel om jag inte har något stöd för ryggen :/
Vad spännande med rul!
Längtar efter att få se min bebbe igen också.
Ska ni försöka ta reda på könet? :)
Nu fungerade de visst med bild :D
Gällande kläder så är C född i februari så kläderna funkar de första månaderna i alla fall. Skönt att, förhoppningsvis, slippa köpa nya vinterkläder nu :)