• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Vad fin efg! <3

Blir nästan lite tårögd :)

Hur långt gången är du?

• Anna Hbg

Ååhhhh, vad glad jag blir! :)

Nästa torsdag är detmin tur. Hoppas att vi också ser en perfekt liten klump då :D

• Anna Hbg

När jag blödde som mest såg hon typ en ficka bredvid hinnsäcken där blödningen kommit från. Syntes jättetydligt på vul:et.

Kan ha varit en tvilling eller en blödning som uppkommer av att hinnsäcken växer och trycker på något, kommer inte ihåg vad.

Sen förra blödningen stämde rätt så bra med när jag skulle haft mens men det gör inte denna.

Har däremot haft väldigt ont i magen i samband med blödningarna och hoppas det beror på växtvärk och inget annat

Har hört tidigare att jag har en känslig livmodertapp så förhoppningsvis är det därför jag blöder.

Är livrädd för ännu ett MA men får hålla mig till torsdag och se hur det ser ut.

Om det inte blir akut såklart :(

• Anna Hbg

Tack tjejer <3 <3 <3

Förstår dig efg :( Min mamma är typ likadan men tror att det beror på mitt ma.

Tog hårt på henne med.

Tror nog att din mamma är jätteglad innerst inne men vågar kanske inte riktigt andas ut än.

Men man vill ju ändå ha stöd och känna att folk, speciellt de närmaste, är överlyckliga över det lilla livet i magen.

Vad skönt ticcer! Jag är 11+0 idag så har en vecka kvar till den "magiska" gränsen.

När ska du vara där på torsdag? :)

• Anna Hbg
    ticcer skrev 2015-04-27 10:37:49 följande:

Kl 08 har jag tid på torsdag, så spännande :) ska bli skönt att kolla så allt fortfarande ser bra ut :)

Då har du en tidigare tid än mig :)

Ska vara där 9.45.

Spännande men sjukt nervöst!
  • Anna Hbg

Lycka till idag ticcer! :)

Vad spännande Mee :) Kommer att gå in här så fort jag vaknar på söndag och se om du har uppdaterat hihi

• Anna Hbg

Allt såg jättebra ut här med :) Var först jättelivlig ända fram tills hon skulle kolla ryggspalten då bebis bestämde sig för att ta en tupplur sugandes på tummen. Bara det att den lade sig tillrätta på et sådant sätt så hon inte kunde se något så jag fick upp och hoppa rundor samt dricka kallt vatten för att få fart på rackarn :P

• Anna Hbg

Stort grattis Mee!!!

Blir så otroligt glad för er skull. Fick tårar i ögonen och gjorde ett litet glädjetjut så mannen tittade väldigt oförstående på mig haha

Sååååå kul!!!! <3

Enligt min sista uträkning har jag bf 13/11

• Anna Hbg

Verkar vara olika regler i olika län när det kommer till kub. Här får man bara göra det om man är 35 eller äldre eller om man har särskilda skäl.

Kan iof göra det privat annars men då kostar det pengar

Tror inte du behöver vara orolig för blödningen efg men förstår dig till 100%.

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober