• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Åh jag vet att man oroar sig hela tiden men nu vill jag bara veta att de finns ett hjärta som slår. 1,5 vecka kvar och de får gärna gå snabbare...

Mår både bättre och sämre nu på samma gång. Kan bero på att jag ändrat kosten avsevärt för att ja inte ska må så dåligt. Men de skrämmer mig också att nåt inte står rätt till när ja mår så pass "bra" men jag har förstått att det inte är ovanligt att symtom går upp och ner..

Hur går det för er? <3

• efg

Åh nej Anna! :( förstår att det måste vara jobbigt för dig, och så opassande att de sker nu :( jag hoppas de bara är en ofarlig blödning och inget annat. Ska du försöka på en tid för ul? Kram <3

• efg

Jag vet inte vad jag ska säga.. Blir bara så ledsen för er skull! Stor kram till er och jag håller alla tummar för att det ska gå bra! Och för att erat bröllop ska bli fantastiskt trots omständigheterna! <3

• efg
    Anna Hbg skrev 2015-04-16 19:32:19 följande:

phprgH0Oc13424.jpgphpTzwxRo91598.jpg

Vet att detta inte har med tråden att göra men måste bara visa upp mina ringar som jag fick hem idag <3

Superfina ringar Anna! Hoppas ni får ett fantastiskt bröllop!!! <3<3<3

Imorgon ska jag berätta för min syster att hon ska bli moster... Sjukt nervös!!
  • efg

Jag har slagit en ett paket och på kortet står det: världens bästa syster... Och i lådan står det ... Ska bli världens bästa moster!

:)

Jag håller tummarna för dig Mee! De är eran tur nu verkligen!! Och jag håller med Anna, även om du jobbar natt så får ni bara se till och väcka varandra och köra en snabbis så länge spermierna kommer där de ska så får man vara lite utmattad dagen efter! Heja heja på er!!

• efg

Grattis till vigseln Anna!! Hoppas bröllopet blev fantastiskt! Får man se en bild på din fina klänning??

Här gick det jättebra att berätta för min syster. Hon vart jätteglad så de känns superskönt! :) har dock mått så förskräckligt illa sen igår så har sjukanmält mig ett par dagar. Känns helt okej just nu.

• efg

Åh vilket fint brudpar! Mycket vacker klänning, älskar att det är en riktig brudklänning! Och buketten är ju helt fantastisk! Återigen grattis!

Vad härligt att höra Mee! Bra kämpat måste jag säga! ;)

• efg

De går väl bra antar jag. Haha, först fick jag sjukanmäla mig några dagar för illamåendet höll på att ta över mitt liv och sen när de blev kontrollerbart så fick jag direkt sjukanmäla mig igen för jag blev förkyld så... Har i princip legat utslagen i soffan sen lördag morgon haha. På fredag har jag äntligen det första ultraljudet och jag hoppas verkligen att allt är som det ska!

• efg

På fredag morgon är det dags. Ja hoppas de är trevligt dit ja ska gå och att de känns bra efteråt. Tyckte inskrivningen jag gjorde var så himla jobbig och va inte alls glad efteråt.

Ja försöker intala mig att de inte finns nån anledning till att va orolig inför ul men de är ändå svårt Att va helt avslappnad. Tankarna på att de inte skulle va nåt där finns ju.. Så himla konstigt egentligen.

Nu när ja ligger ensam hemma och är sjuk så har man så mycket tid att tänka också så känslorna går verkligen upp och ner!

• efg

Det är med stor glädje jag presenterar en alldeles perfekt liten klump! <3

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober