• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • Anna Hbg

Grattis till alla som plussat!

Håller tummen för dig pottan! Ser ju positivt ut om inget annat :)

Jag tror jag får min mens snart. Känns så i hela kroppen.

Nya tag nästa månad i så fall :)

• pottan
    Emlan88 skrev 2014-10-16 19:18:51 följande:

Dom testen ska man väl kolla först efter 10 min, för visst är det RFSU? Det ser ju positivt ut :) Ta ett nytt imorrn så är det nog starkare också :)

Det är RFSU:s ja, tror det stod 5 min på förpackningen men får dubbelkolla, får väl kissa på en direkt imorn helt enkelt ????
  • pottan

Kollade bruksanvisningen på RFSU:s test nu och det står efter 5 min, men inte efter 30 så det borde väl vara ett svagt plus, får kolla med ett nytt, känner mig konstigt lugn ändå, tror jag ena vetat om att det växer nått där inne

• ticcer
    pottan skrev 2014-10-16 20:51:07 följande:

Det är RFSU:s ja, tror det stod 5 min på förpackningen men får dubbelkolla, får väl kissa på en direkt imorn helt enkelt ????

Är nyfiken, så jag undrar ifall du testade imorse och hur gick det då? :)
  • pottan
    ticcer skrev 2014-10-17 11:36:04 följande:

Är nyfiken, så jag undrar ifall du testade imorse och hur gick det då? :)

Testade imorse ja och de såg i princip likadant ut som det igår, verkar ha åkt på ett lätt illamående å känner mig äckligt uppblåst sen igår kväll så det förstärker väl tanken på att det nog var ett plus där ja
  • ticcer
    pottan skrev 2014-10-17 11:44:45 följande:

Testade imorse ja och de såg i princip likadant ut som det igår, verkar ha åkt på ett lätt illamående å känner mig äckligt uppblåst sen igår kväll så det förstärker väl tanken på att det nog var ett plus där ja

Ja det låter ju verkligen som ett plus ju :D ska du ta digitalt? :)

Jag smyger in ett grattis till er :D
  • Mee

Hej tjejer! Grattis igen till alla plus! Tyvärr kom mensen för mig idag så får göra nytt försök nästa månad. Känns jävligt surt så här lång tid tog det inte med sonen!

Lycka till nu med alla graviditeter! :)

• 201405
    pottan skrev 2014-10-17 11:44:45 följande:

Vågar mig på ett grattis!! Då :D

Vilken dag är du på? Symptom?
  • 201405
    Anna Hbg skrev 2014-10-16 19:47:35 följande:

Grattis till alla som plussat!

Håller tummen för dig pottan! Ser ju positivt ut om inget annat :)

Jag tror jag får min mens snart. Känns så i hela kroppen.

Nya tag nästa månad i så fall :)

Tråkigt, varför känns det så? Vilken dag är du på? Jag håller tummarna!! :)
  • 201405
    Mee skrev 2014-10-17 14:25:48 följande:

Hej tjejer! Grattis igen till alla plus! Tyvärr kom mensen för mig idag så får göra nytt försök nästa månad. Känns jävligt surt så här lång tid tog det inte med sonen!

Lycka till nu med alla graviditeter! :)

Jäkla trist! Men tur att du har en liten redan o mysa med! :) hoppas du har tur nästa månad!
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober