• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer
    201405 skrev 2014-10-14 14:47:57 följande:
    Riktigt fint!! :D

Här har mensen inte kommit än iaf, men kan vara bim imorgon med... Känner dock inget som tyder på varken grav eller mens :/ håller fortfarande tummarna iaf, för er andra med!
    Ja så länge mensen inte kommit finns det ju hopp :) Jag håller tummarna för er:)
  • tjugofemton
    ticcer skrev 2014-10-14 15:01:58 följande:
    Välkommen in i gruppen :D

Håller tummarna för er, låter ju lovande med de symptomen :)
    Tack! Jag hoppas verkligen. Brukar alltid få ömma bröst innan mens men nu är det ingenting :o

Jag har en cykel på 28 dagar. Idag är jag på dag 25, är jag på BIM-3 idag eller BIM-4 hur räknar man? :)
  • Smedegaard

Amanda heter jag, 20 år och plussade igår, går allt son planerat så har vi en liten hos oss runt den 22 juni 2015! Vi är överlyckliga, min sambo är 22 år och vi bor i en stor villa i Gualöv, en bit utanför kristianstad! Det är min första graviditet och jag är super spänd!

Träffa barnmorska den 7 november!

Tog 2 veckor för mig att bli gravid efter avslutad p-pillerkur! Blev chockad och trodde inte alls det skulle gå så fort!

Just nu mår jag bra, mår illa från och till men inte så att jag ska spy. Har lite värk i "tjejmagen" och vääääldigt svullen över magen! Min sambo har verkligen tagit sig in i rollen och hjälper till, stöttar och är förväntansfull, vi längtar så mycket :D

• Cissi2801

Jag fick min mens igår, men sambon o ja försöker ingen nästa månad

• Emlan88

Hej! Följer gärna med här, har bim den 19/10 o är nu på tredje försöket. Denna gång har jag tagit ägglossningstester också bara för att vara säker på att pricka rätt dag. Haft molande värk nere i magen o bak i svanken i tre dagar nu, ger en ju lite förhoppningar.

Har två barn sen innan födda 2008 o 2010, så nu var vi sugna på ett småsyskon. Även barnen tjatar om att dom vill ha en bebis :)

• efg

Stort grattis till er som pussat! :D

Vi som får äran att ha lika spännande i November undrar jag om vi ska fortsätta i denna grupp eller om vi ska skapa en ny (för att underlätta) vad tycker ni? :)

• ticcer
    Smedegaard skrev 2014-10-14 17:41:14 följande:

Amanda heter jag, 20 år och plussade igår, går allt son planerat så har vi en liten hos oss runt den 22 juni 2015! Vi är överlyckliga, min sambo är 22 år och vi bor i en stor villa i Gualöv, en bit utanför kristianstad! Det är min första graviditet och jag är super spänd!

Tog 2 veckor för mig att bli gravid efter avslutad p-pillerkur! Blev chockad och trodde inte alls det skulle gå så fort!

Just nu mår jag bra, mår illa från och till men inte så att jag ska spy. Har lite värk i "tjejmagen" och vääääldigt svullen över magen! Min sambo har verkligen tagit sig in i rollen och hjälper till, stöttar och är förväntansfull, vi längtar så mycket :D

Välkommen hit :)
  • ticcer
    Emlan88 skrev 2014-10-14 19:17:17 följande:

Hej! Följer gärna med här, har bim den 19/10 o är nu på tredje försöket. Denna gång har jag tagit ägglossningstester också bara för att vara säker på att pricka rätt dag. Haft molande värk nere i magen o bak i svanken i tre dagar nu, ger en ju lite förhoppningar.

Har två barn sen innan födda 2008 o 2010, så nu var vi sugna på ett småsyskon. Även barnen tjatar om att dom vill ha en bebis :)

Välkommen hit :) 

Låter ju bra med värken, håller tummarna för er skull :)

Så mysigt med 2 barn redan :D
  • ticcer
    efg skrev 2014-10-14 20:32:39 följande:

Stort grattis till er som pussat! :D

Vi som får äran att ha lika spännande i November undrar jag om vi ska fortsätta i denna grupp eller om vi ska skapa en ny (för att underlätta) vad tycker ni? :)

Kanske blir lättast för er att göra en ny grupp :) Lycka till till er som får ge det ett till försök!! :)
  • Krishna
    Smedegaard skrev 2014-10-14 17:41:14 följande:

Stort grattis :D Vilket flyt ni hade att plussa så direkt :) Tiden till sommaren lär nog gå riktigt långsamt nu när det finns något att längta till!
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober