Vi med BIM 13-19 oktober

Funkar det nu?
Provar med en annan bild och ser om du kan få upp den.
Ja, vi är väl inte helt normala alltid Marika haha
Busar och fular oss mycket men det gäller att ha barnasinnet kvar har jag hört :)
Vi tar bilder varje lördag då jag går in i en ny vecka.
Kul att ha sen :)
Gjorde även en gipsavgjutning av magen i söndags.
Fotade inte så mycket under förlossningen. Hade tankarna på annat.
Blev en och annan fulbild där jag bla dummar mig med lustgasen bara.
Sen tog vi såklart bild på Casper när han kommit ut men inte förrän efter ett tag.
Tror iof att det beror på att jag blev snittad så fick ju inte C direkt samt att jag blev sydd och grejer.
Imorgon 9.15 är det dags för TUL och jag är supernervös och taggad på samma gång.
Bebisen mådde bra idag.
Hjärtat slog fint, bra med fostervatten och bra flöde dock så är den ca 20% mindre än normalt och den kritiska gränsen går vid -22% så har fått tid till ett nytt tul om ca 2 veckor för att kolla hur den växer.
Är rätt rädd inför fl faktiskt men ändå hoppfull att det går bättre den här gången.
Vill försöka föda vaginalt men skulle det av någon anledning inte funka så att det blir snitt känns det rätt bra trots alla komplikationer jag fick efter förra snittet.
Ja du, bra fråga varför jag/vi gör små bebisar haha
Antar att det är genetiskt :)
Jag är inte så lång (160cm) men å andra sidan är Nicklas över 180 cm så borde väl väga upp det hela.
Casper är fortfarande lite åt det mindre hållet. På 2,5 årskollen för några veckor sedan vägde han ca 12,5 kg och var ungefär 90 cm lång.
Bra inställning till förlossningen. Kan ha önskemål men inte mycket mer.
Ingen förlossning är den andra lik och det gäller att gå in i det med ett öppet sinne och ju mer man förbereder sig och läser på om olika allternativ dessto bättre är det.
Casper vägde 2760 g när han kom i v.43.
Alla sa att han såg ut som en liten docka men jag tyckte att han liknade Gollum från sagan om ringen.
Självklart världens sötaste Gollum men ändå haha.
Nej, inga men pga storleken alls.
Har alltid varit väldigt stark och livlig. Ligger tom lite före många jämnåriga när det kommer till motorik, tal, utveckling osv så vi är inte det minsta oroliga :)
När är Wilhelm född nu igen? :)
Så länge bebisen mår bra så spelar det inte så stor roll hur stor den är när den föds :)
Ska till bm på tisdag och tänkte höra med henne vad som händer om bebisen fortsätter att vara liten när det kommer till fl osv.
Hur är det annars med er och era fina magar? :)