• efg

Vi med BIM 13-19 oktober

Pratat med en bm idag som tyckte att jag inte skulle oroa mig för blödningen, speciellt eftersom det endast kommit så lite och inget mer. Så har lite halvt släppt den oron (intalar jag mig) däremot så pratade vi om kub och om att jag först blivit nekad detta. Och de sa hon var fel och att jag visst hade rätt att få det om jag vill och så pratade vi om varför man gör kub osv. Så under dagen ringer min bm upp och då ska jag besluta om jag vill ha kub eller inte. Sambon tycker absolut ja och kag har också känt absolut ja fram tills nu när jag blivit mer tveksam. Men Jag tror jag kommer be om kub iaf.

• efg

Nu har bm skickat en remiss för kub.. Vet inte om det var rätt beslut att göra det eller om det bara skapar onödig oro..? Vad tycker ni..

• efg

Både jag och min sambo känner nog Att vi vill avsluta en graviditet om det skulle visa sig att bebisen har ds eller annan allvarlig missbildning. Men för att veta helt 100 så måste man ju göra fostervattensprov isf. Och de är ju en risk i sig.. Och jag vet liksom inte vart man ska dra gränsen, vilken sannolikhets siffra som ska avgöra om man ska göra fostervattensprov eller inte.

• efg

Redan lämnat blodprovet för kub nu, så nu väntar jag bara på tid för ul. Antar att detta ändå är rätt val för oss. Även om jag blev lite mer orolig nu när jag faktiskt får göra det iaf..

Vi får se vad vi får för siffror så får vi se hur vi gör utifrån det!

• efg

Neeej Anna!! De får inte hända! :'( hoppas allt Jag kan på att allt ser bra ut idag! <3<3<3

• efg

Jag vill inte tro att de är sa!t :'( fy vad ledsen jag blir för eran skull! Det är Verkligen inte rättvist någon stans!!! Fy fan alltså! :'( kram!!!!!

• efg

Nu börjar jag gråta av glädje!!!! Herregud vad skönt att höra!!! Åh vad glad jag blir tårarna bara sprutar!!! <3<3<3

• efg

Ja de är verkligen en psykiskt krävande bebis ni har på jäsning! Underbart!

Idag fick jag en tid för kub, redan på

Måndag.. Måste kolla på jobbet om jag får gå tidigare för att hinna dit, förhoppningsvis är vi många som jobbar då så det inte är några problem! Nervöst.. Antagligen kan inte sambon följa med heller.. Får se.. Kanske kan han få ledigt eller nåt eller så får jag gå själv.

• efg

Nyligen kommit hem, ligger och återhämtar mig efter allt farande. Varit otroligt illamående idag så jag inte vetat var jag ska ta vägen! :( men kubet gick... Bra, förutom att bebis var helt jävla omöjlig när de kom till att ligga i rätt position! Vilket iofs resulterade i att vi fick titta på vår lilla klump i nästan en timme innan bm fick tillräckligt med information! Haha, sambon följde med men blev rätt uttråkad efter ett tag när allt tog sån tid! Haha. 1:582 fick jag.. Hade såklart hoppats på att höra ännu lägre sannolikhet men de är iaf bra siffror! 11+3 sa de nu.

• efg

Vilken skillnad på våra ul! Helt olika kontraster liksom.

Jag undrar om ni har nåt tips mot illamåendet... Helst inte tabletter. Tagit en postafen i ren panik idag..

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober