Vi med BIM 13-19 oktober
Vad skönt att allt såg bra ut Anna! :)
Vad skönt att allt såg bra ut Anna! :)
Hej tjejer!
Hur är helgen varit? Inga bebisar än? :)
Själv har jag precis kommit in i v 32, 31+0 och har 62 dagar kvar. Inte så länge kvar för mig heller men ni närmar ju er målsnöret med stormsteg! :D
Oj, det låter som att det är riktigt nära för dig Anna! :) Håller tummarna att den lilla kommer snart :)
Åh vad roligt Anna! :D Idag blir det definitivt en bebis! :D <3
Hur går det för dig då Felicia? :)
Åh vad härligt! Stort stort stort grattis till er båda! En till liten pojke! Vad fint! :D
Hoppas förlossningen gick bra! Längtar också efter att få höra allt men ta din tid! :) Passa på att njuta för fullt nu! :D <3
Okej. Åh bad jobbigt att det stannar av sådär när du längtar så mycket. Men du ska se, snart är det du som ligger på förlossningen precis som Anna :) Inte så lång tid kvar nu för dig heller Felicia :)
Ja, gå och ta en promenad eller så så kanske kroppen vaknar till eller strosa på något köpcenter med någon kompis och kom hemifrån :)
Själv så är det full fart i magen. Mycket sparkade och runt tultande kring urinblåsan som känns nå otroligt :P Ibland trycker det till riktigt mycket så man får lite ont mellan benen. Men men, det är väl bebis som tränar inför det som ska komma :) Har idag kommit under 60 strecket, bara 59 dagar kvar :P Räknar dock med minst 1 vecka över tiden denna gång också. Lika bra att förbereda sig så det inte blir som när jag väntade sonen :p
Såg nyss att Elin också fått barn idag alternativt igår :D jätte fin bild på instagram :)
Vad tråkigt! Ja gör det. Blir nog skönt för er båda att komma ut och göra något annat :)
Okej, men ha en binda på dig. Blir den fylld inom en kort tid kan det vara läge att ringa förlossningen och höra vad de säger. Det kan vara så att du får komma in på en kontroll :)
Haha ja, visst är det härligt! :P
För mig kommer det alltid igång som mest när jag ska sova då är det någon som typ lever på 70 talet och springer på en massa coola diskon alternativt typ boxare/kickboxare. XD
10 januari så har mindre än 2 månader kvar nu och tur är det väl att julen närmar sig och att första advent är redan 28/11 så tiden kan gå snabbare :)
Haha ja babyboom är det allt :) Ja väldigt svartis blir man, vill också snusa på en bebis :)
Tur att jag har en sån mysig son som vill mysa, säga att man är fin och så. ^^ <3
Haha ja det skulle ju kunna bli det. Men om jag får bestämma så får bebis mer än gärna komma i januari :) Kan tänka mig att det inte är hur roligt som helst att fylla år i mellandagarna och så :)
Men men, vi får se när bebis vill titta ut. :) Lika välkommen oavsett när bebis kommer :) <3
Haha ja jag förstår henne. :P
Ja men Gud ja! Bilder tack :D Men förstår att det tar ett litet tag nu, man hamnar i en alldeles egen liten bubbla. ^^
Åh vilka härliga bilder Anna! Vilken liten goknopp du har fått i famnen! <3
Förstår att du är riktigt trött, sova så mycket ni kan nu! :)
Oj, det gick riktigt snabbt där på slutet, verkligen! 4 cm på 30 min! Bra jobbat! :D
Härligt att höra att man är naturbegåvning ;) Skönt att du slapp sys! :)
Vad ska atchoo heta då? :)
Sov gott och njuuuut! :)