Vi med BIM 13-19 oktober
Hur går det för dig Marika?
Hur går det för dig Marika?
Men åhhhhh vad spännande! Snart har du bebis här <3
Hur är det nu Marika?
Heja heja Marika!
Så spännande! Snart får du veta vem som gömt sig därinne så länge <3
Håll oss uppdaterade så mycket du orkar.
Håller tummar och tår att allt går bra.
Kram
ÅÅÅHHHH Marika!
Ligger och tänker på dig och kan inte sova.
Hoppas allt går bra! Hoppas också att din upplevelse blir minst lika häftig som min och Felicias.
Den här förlossningen är lätt det häftigast jag gjort!
Lugnt och skönt och tom lite mysigt med ks men detta var en riktig endorfinkick :)
Oavsett vilken utgång bebisen än väljer så är det ju helt mind blowing med en fl och tänk snart, om inte redan, ligger bebis på ditt bröst och myser.
Stort grattis till flickan Marika! <3
Ta nu och vila upp dig ordentligt efter din jobbiga förlossning och mys en massa med din fantastiska flicka :)
Ja, måste prova igen för vi vill ju se lilla söta Ellie <3
Väldigt vackert namn också :)
Vet vad du menar med att vara ifrån den stora :(
När jag var på BB låg jag och tittade på foton av Casper och grät eftersom jag saknade honom så mycket :, (
Så skönt att få komma hem och få börja sitt nya liv med nya bebisen.
Skönt att du fick åka hem så snart också med tanke på komplikationerna och blosförlusten du hade i samband med förlossningen.
Hur har er helg varit tjejer?
Vi har röjt en massa.
Känns som om det aldrig tar slut.
Precis när man tror att man är klar dyker det upp mer.
Tar ju aldrig slut :/
Vill gärna ha det lite fint här innan vi ska ha kalas i februari.
Tog en paus idag och åkte hem till min lillasyster på fika :)
Imorgon är det dags för bvc besök igen och det ska bli kul att se om mini växt :)
Tänkte även kolla upp hepatit vaccin till killarna, om jag kommer ihåg det, eftersom vi funderar på att åka till Spanien i höst.
Hur mår Edgar nu Felicia och hur har första dagarna hemma med lilla Ellie varit Marika?
Känner igen mig i det du skriver Marika.
Både det positiva och det negativa.
Är mycket bättre med Casper nu och han verkar ha vant sig vid att ha Tage här och på att dela på uppmärksamheten.
Duktig Ellie :)
Hon växer bra ju!
Igår var vi på bvc och Tage vägde ca 5,2 kg och var 58 cm lång.
Han är megaförkyld igen stackaren så hoppas det inte blir lika illa som sist :/
Det är för att det är det enda hon gör också :P
Först de senaste veckorna som Tage börjat interagera mer plus behöver mer stimulans.
Verkar som att förkylningen är lite mildare än den förra och att det är på väg åt rätt håll nu *peppar peppar *
Han har inte hostat fullt lika mycket idag :)
De är så söta tillsammans :)
Tage skiner upp när han hör eller ser Casper och Casper pussar och kramar honom hela tiden.
Casper ska alltid vara med Tage när han ligger i baby gymmet och visa honom hur det fungerar och hejar på Tage när han lyckas.
Sen när T ligger på mage för att träna nacken är C där direkt och hjälper och berömmer honom <3
C frågade mig senast idag när T blev tillräckligt stor så att de kunde sparka boll :D