• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer

Ser ni något? Jag och sambon tycker oss båda kunna se något :) Syns mer i verkligheten, vågar inte hoppas på något än :) Ska testa igen på onsdag och se då :)
  • efg

Åh jag kan tyvärr inte se (men ja brukar aldrig se) men ja hoppas de är nåt! Återkom så vi får veta! Heja heja!

• ticcer

Bestämt mig för att testa igen på lördag, om där är något så skulle det ha tagit sig för ca 1 vecka sedan så är ju för tidigt att testa egentligen :) Så drygt att inte veta något alls efter missfallet :(

• efg

Allt är drygt i den här branschen själv hoppas ja bara att pergotimebehandlinhen ska hjälpa så jag får äl så jag ens har chans att bli gravid! Ska isf ha äl nästa vecka/början på den efter.

• ticcer
    efg skrev 2014-12-09 12:12:25 följande:

Allt är drygt i den här branschen själv hoppas ja bara att pergotimebehandlinhen ska hjälpa så jag får äl så jag ens har chans att bli gravid! Ska isf ha äl nästa vecka/början på den efter.

Haha jo det är sant ;) håller tummarna att det funkar för er! :)
  • ticcer

Vänta med att testa tills på lördag gick inget vidare hahaha :) Tog ett nytt test imorse, och jag ser ett väldigt svaaaaagt streck och det kommer upp inom tiden och det finns kvar nu några timmar senare:) får be sambon titta på det när han kommer hem, kanske bara jag som inbillar mig :) Iaf så tror jag inget för än jag ser ett tydligt streck eller om det blir blankt :) Nytt test på lördag då sambon är hemma och kan titta samtidigt :)

• Lissing
    ticcer skrev 2014-12-11 11:13:21 följande:

Vänta med att testa tills på lördag gick inget vidare hahaha :) Tog ett nytt test imorse, och jag ser ett väldigt svaaaaagt streck och det kommer upp inom tiden och det finns kvar nu några timmar senare:) får be sambon titta på det när han kommer hem, kanske bara jag som inbillar mig :) Iaf så tror jag inget för än jag ser ett tydligt streck eller om det blir blankt :) Nytt test på lördag då sambon är hemma och kan titta samtidigt :)

Vill du visa det här? Glad
    081118 100703
  • ticcer
    Lissing skrev 2014-12-11 11:18:05 följande:

Vill du visa det här? 

Haha så pass svagt så det vill inte synas på bild tyvärr :)

Nu vill jag sova och vakna på lördagmorgon haha :)
  • Lissing
    ticcer skrev 2014-12-11 11:28:12 följande:
    Haha så pass svagt så det vill inte synas på bild tyvärr :)

Nu vill jag sova och vakna på lördagmorgon haha :)
    Aha okej Tungan ute
    Ja, förstår det!
    081118 100703
  • efg

Hoppas verkligen ticcer! Och att allt går vägen för er! Själv hoppas ja på plus till nyår. Vore en underbar start på de nya året!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober