• ticcer

Vi med BIM 13-19 oktober

Tänkte skapa en tråd med oss som har BIM mellan 13-19 oktober :) så kan vi snacka och förhoppningsvis få se lite plus här också :)
    Tänkte att här kan vi stötta varandra och prata om förväntningar och ja allt ni vill :) kanske kan vi bli en liten grupp som kan följas åt :)

Jag är 20 år och min sambo är 22, vi bor i hus i Skåne och är nu inne på fjärde försöket :)

Välkomna in allihopa :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-08 20:29
    Lägger till listan här i inlägget så att vi alla lättare kan se det :)

Ticcer, 20 år, skåne, BIM 14/10

cissi2801, BIM 18/10

efg, 22 år, Stockholm, BIM 15/10

Mee, 26år, Sundsvall, BIM 15-19/10

201405, 20 år, BIM 14/10

Anonym (AK), 22 år, Stockholm, BIM17-18/10

Krishna, 26 år, Södra Dalarna, BIM 18/10

Pottan, 19/10

• Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober
  • ticcer

Tråkigt att mensen kom efg, men skönt att du känner din kropp så bra att märker när du har äl iaf :) Gör det ju lite lättare iaf :)

Haha ja ibland är kroppen konstig Mee och bara lurar en :p

Håller tummarna för att vi alla plussar snart :) Hade varit så kul då vi följts åt ett tag här nu :)

• efg

Ja de är väl lite tråkigt men ja är mest glad för att pergotime fungerade! Så nu ska ja till Apoteket och hämta ut en ny kur! Ja tror starkt på plus nästa månad!

Ojdå Mee, va märkligt! Men va bra att du känner själv så ni kan köra så de ryker nu också

Ja de är ett tag sen vi började följas nu, så nu är de väl ändå våran tur! <3

• ticcer

Vad tror ni? Bara andra gången jag använder ältest liksom :) teststrecket är starkare på vänstersidan men på högersidan är det inget rakt streck eller vad man ska säga :) det understa är från igår ska ta nytt idag och se om det är någon skillnad :)
  • efg

Hmm. De ser ut o va en bra stegring, dock inte positivt än. Men säkert inom ett par dagar!

• ticcer

Beräknad äl idag... Men tydligen tyckte min kropp att min cykel inte redan var tillräckligt lång :( funderar på att sluta testa nu och låta mensen komma när den kommer men man vill ju inte missa äl :(

• Anna Hbg

Så nu tror jag att min första mens efter ma kommit igång så nu ska vinog börja försöka igen. Dunderar på att ta det lugnt i februari också så att kroppen kan läka ordentligt plus att vi gifter oss i april och har jag stor mage då kommer jag inte i klänningen :P

• Mee

Hej tjejer!

Hoppas allt går bra för er och att vi alla plusar snart! :)

Själv har jag BIM 16-18/1 och hoppas på den bästa! Hade en missfärgade flytning igår som gjorde mig lite ledsen när den kom men efter några timmar hade det inte kommit nå mer så antar/hoppas det var en nidblödning. :D Så håller tummarna riktigt hårt att det fortsätter så här och att jag får ett fint + till helgen! :D

• ticcer
    Mee skrev 2015-01-13 19:25:48 följande:

Hej tjejer!

Hoppas allt går bra för er och att vi alla plusar snart! :)

Själv har jag BIM 16-18/1 och hoppas på den bästa! Hade en missfärgade flytning igår som gjorde mig lite ledsen när den kom men efter några timmar hade det inte kommit nå mer så antar/hoppas det var en nidblödning. :D Så håller tummarna riktigt hårt att det fortsätter så här och att jag får ett fint + till helgen! :D

Åhh vad roligt, håller verkligen tummarna att du får ett plus i helgen! :D Låter ju verkligen som en nidblödning :)
  • Mee
    ticcer skrev 2015-01-14 12:03:11 följande:

Åhh vad roligt, håller verkligen tummarna att du får ett plus i helgen! :D Låter ju verkligen som en nidblödning :)

Ja jag hoppas verkligen det. Idag går tankarna åt det negativa hållet. Känns som att mensen är på G. :(

Men hoppas verkligen inte att den kommer dock!
  • efg

Håller verkligen tummarna för dig Mee! Hoppas hoppas! De är liksom vår tur nu! Även för dig också såklart Ticcer!

Jag tog min sista pergotime tablett idag så nu väntar ja på äl, den här gången ska de fan gå vägen!

Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober