• Anna Hbg

Vi med BIM 13-19 oktober

Tyckte min mens varit lite knas så tog ett test i morse. Jag ser inte i syne va? :O
  • Anna Hbg

Känns totalt surrealistiskt just nu och tankar som "vi mös igår, undrar om det kan påverka testet" och liknande kommer upp hela tiden haha

Sen iom ma så vågar jag inte riktigt hoppas heller utan det känns som om jag är gravid men jag väntar inte barn om ni förstår?

Shit, vad overkligt!

Tack för gratulationerna och nuär det snart er tur efg och Mee :)

• Anna Hbg

Har börjat blöda idag så inte säker på att det går vägen den här graviditeten heller :(

• Anna Hbg
    efg skrev 2015-03-11 21:42:49 följande:

Jobbigt! Ja förstår att du är orolig! Men det behöver inte betyda något! <3

Jag vet men det är färskt blod och efter mitt ma är jag inte så hoppfull tyvärr :/

Lyckades i alla fall tjata till mig en koll på kk imorgon och lovar att uppdatera hur det gått.
  • Anna Hbg

Såg inte alls bra ut idag :(

Verkar bli ett missfall med ca 95% säkerhet.

Ska dit igen den 23/3 för en ny koll men räknar tyvärr inte med bebis den här graviditeten heller :(

• Anna Hbg

Blir så trött på min kropp :( Om det nu ska bli ett missfall kan det väl komma igång ostället för att jag ska gå här och småblöda hela tiden. Sen som grädde på moset så ökar mina graviditetssymptom hela tiden också. Mår illa, är trött, känner av foglossning, svullen mage osv.

Hade varit ok om jag vetat att det gav en bebis i slutändan men nu känns det bara som om kroppen spelar mig ett elakt spratt :(

Förlåt för att jag bara kräker av mig men är så frustrerad nu :/

• Anna Hbg
    efg skrev 2015-03-16 16:15:31 följande:

Förstår precis hur du menar, tycker så synd om dig! Men om du fått mer symptom och så, tagit nytt test? Ja tycker du kan be om en ny undersökning .. Fy vad jobbigt att inte veta! :(

Du har inget att be om ursäkt för, den här gruppen är väl till för att få tala ut och få stöd! <3

Symptomen bara ökar så antar att hcg stiger :/

Ska tillbaks för ett nytt vul den 23/3 men det är ju en hel evighet dit!

Bara att försöka få dagarna att gå så snabbt som möjligt nu och koncentrera sig på roliga saker så som vårt bröllop tex :)

Tack för stödet! <3

Lär nog få höra mig klaga lite till den här veckan :P
  • Anna Hbg
    efg skrev 2015-03-18 09:12:30 följande:

Jag är gravid! Här är mina test från igår och idag: ska ta ett digitalt i helgen!

Åååååhhhhhhhhhhh vad kul!!!!!!!!!!!! Stort grattis!!! :D
Svar på tråden Vi med BIM 13-19 oktober