Inlägg från: Mrs LW |Visa alla inlägg
  • Mrs LW

Fler unga som försöker skaffa barn?

Jag har förresten nyligen startat en blogg, någon av er som bloggar om bebisbakande?

• Mrs LW
    Elliest skrev 2014-10-30 15:24:41 följande:
    Ingen mens här nu är den en vecka sen... har bara kännt lite hugg under dagen men inget annat. Obestämd
    Hmm.. Jag kan ha missat det så ursäkta om du redan svarat på frågan, men har du ringt gyn? De kanske kan hjälpa dig?
  • Mrs LW
    Elliest skrev 2014-10-30 17:07:05 följande:
    Nej det har jag inte men tänkte att om inte mensen kommer inom några dagar så tar jag ett gravtest är det neg och mensen inte har kommit så ringer jag gyn Skrattande
    Låter smart. Håller tummarna att mensen håller sig borta pga att någon växer..
  • Mrs LW
    alexandra94 skrev 2014-10-31 07:54:30 följande:

Jätte konstigt tjejer men jag fortsätter få svaga sträck på stickorna och har till och med provat olika märken, MEN så tog jag ett clearblue digital imorse och det var negativit

Vänta någon dag eller så, CB digital kräver mer hcg har jag för mig.
  • Mrs LW

Någon här inne som har någon erfarenhet kring ÄL-smärtor? Jag har haft typiska ÄL-flytningar i 3 dagar nu och idag på eftermiddagen började det göra ont och har hållt i sig mer eller mindre hela tiden. Det känns nästan som att det ''drar'' längst ner i magen precis över blygdbenet, vid troskanten liksom.
    Vad tror ni?

• Mrs LW
    obalanserad skrev 2014-10-31 20:52:47 följande:
    Jag får så under min äglossning
    Tack för svar! Då håller jag tummarna att det var äl jag kände av.
  • Mrs LW
    alexandra94 skrev 2014-11-03 11:34:43 följande:

Jag vet inte vad jag ska skriva..

Jag var gravid, i v 5. Men vi hann inte ens fira innan allt slutade i ett smärtsamt missfall. Blöder väldigt mycket just nu, så vi får väl se när vi kan börja försöka igen. 

Gråter

Nej vad tråkigt!!! Massor med kramar till dig!{#emotions_dlg.flower}
  • Mrs LW
    alexandra94 skrev 2014-11-04 09:28:30 följande:

Jag kommer ta en paus fram FL. Även om vi inte kom så långt i graviditeten (vilket vi är tacksamma över) så kändes det i hjärtat. Min man vet inte riktigt vad han ska säga, men håller hårt om mig på nätterna. Och det räcker <3

Jag håller tummarna för er alla här inne. Det har varit jätte roligt att följa er och när jag kommer tillbaka hoppas jag att ni alla plussat och att även jag har igen. Ta hand om varandra Hjärta

Lycka till med allt och hoppas att du kommer tillbaka snart med ett stort fett plus Hjärta
Svar på tråden Fler unga som försöker skaffa barn?