Inlägg från: Mrs LW |Visa alla inlägg
  • Mrs LW

Fler unga som försöker skaffa barn?

Varning för känsliga läsare!

2 ''symtom'' har dykt upp idag. Jag har jättemycket och vattniga flytningar (så det nästan känns som att man fått mens/kissat på sig). Så hade jag under v. 3-8 ca när jag väntade sonen. Skrattande
     Andra eventuella symtomet är att jag är jättetrött!!!  Inatt sov jag 23.30-11.00 och kände att jag egentligen ville somna om.. Spöke Det känns också igen från när jag väntade sonen.

Dock så känns det som att jag inbillar mig eftersom att det är så tidigt... Oskyldig
  • Mrs LW
    Mrs LW skrev 2014-11-05 12:15:37 följande:
    Varning för känsliga läsare!

2 ''symtom'' har dykt upp idag. Jag har jättemycket och vattniga flytningar (så det nästan känns som att man fått mens/kissat på sig). Så hade jag under v. 3-8 ca när jag väntade sonen. Skrattande Andra eventuella symtomet är att jag är jättetrött!!!  Inatt sov jag 23.30-11.00 och kände att jag egentligen ville somna om.. Spöke Det känns också igen från när jag väntade sonen.

Dock så känns det som att jag inbillar mig eftersom att det är så tidigt... Oskyldig
    Hmm.. Vad hände med texten?
  • Mrs LW
    Marri93 skrev 2014-11-05 13:17:22 följande:

Jag är likadan när det gäller trött saken.

Först kan jag ej somna och ligger i sängen vaken i ca 2 timmar. Imorse vakna jag när sambon stack till jobbet. Sen kom han hem på lunch halv 12, tydligen gav jag han en kyss och allt, minns inget, vakna kvarti 12 enligt mig kolla klockan och somna om tills halv 1 igen då sambon kom och prata med mig. Jag är jätte trött fortfarande hahaha.

Känner igen det där. Får hoppas det är riktigt tidiga symtom. 
  • Mrs LW
    Marri93 skrev 2014-11-05 13:30:44 följande:

Har du plussat? :)

Jag har plussat sen ca ÄL+10 och hade BIM igår så för mig tror jag på tidiga symtom. Så det kan du nog också ha Oskyldig

Nej verkligen inte, 8 dagar kvar till BIM. Men kände av lika tidigt med sonen, så hoppas kan man ju.Drömmer
  • Mrs LW
    Elliest skrev 2014-11-05 14:11:09 följande:
    Haha är precis likadan! gud är trött hela tiden!
    Du borde testa snart igen!
  • Mrs LW

Tråkigt Elliest! Men se det positivt! Nu kan ni iaf börja om snart!{#emotions_dlg.flower}

• Mrs LW

Här var det dött. Hur går det för alla?

• Mrs LW
    Hmathilda skrev 2014-11-10 09:40:54 följande:

Mensen 2 veckor sen och 3 negativa tester :/

Surt..
  • Mrs LW
    Marri93 skrev 2014-11-10 18:28:59 följande:

Ja lite dött är det. jag är i en grupp på FB :)
    jag ska på mitt första möte med BM imorgon bitti! Mår jätte illa på kvällarna och hade huvudvärk hela första veckan, tur så är det över ^^ Sen får jag typ ont i leder varje dag Obestämd Längtar till imorgon :)

Hur går det själv? :)

Härligt.

Seegt som tusan.. BIM på fredag och vill inte testa innan. Börjar dessutom bli ordentligt sjuk.. :/
  • Mrs LW
    Marri93 skrev 2014-11-10 23:42:58 följande:
    Vad jobbigt att du börjar bli sjuk. Krya :o Smart och tålmodig du är som kan vänta till BIM. Jag testa redan på äl+7 haha! Fick svagt positivt äl+10 :) och gravid 1-2 på digitalt på bim. Jag håller mina tummar för dig :D

Tack! Haha ja jag förstår inte hur jag lyckas den här gången! Brukar testa lååångt innan BIM.

Tack för tummen! Solig

Svar på tråden Fler unga som försöker skaffa barn?