Ellonbellon skrev 2015-06-20 23:36:19 följande:
Min slempropp kommer ut lite nu och då, alltså inte så mycket, men nu är det ganska uppenbart vad det är...
Har också mycket kraftigare förvärkar och maaaassor av sammandragningar (tyckte jag hade mycket tidigare). Tror inte han kommer tidigt för det, jag går nog över tiden. Det märkligaste är att jag har en sån känsla av att han kommer ut genom arslet, alltså som om jag har en stor poop på gång, hela tiden...
Är så himla less på allt, men inte på att vara gravid. Märkligt. Men det ska bli väldigt skönt att kunna sova på magen igen, att gå promenader (senast jag kunde gå en promenad var i januari, det är jag riktigt less på!) och att kunna äta utan att behöva fundera på om det är bra eller inte. Att kunna göra saker utan att bli helt dränerad på all energi och få så fruktansvärt ont ska också bli skönt...
Vad ser ni fram emot? Förutom det självklara sakerna, som att träffa lillen ;)
Jag mår rätt bra nu, förutom nätterna! Jag som är en riktig kvällsätare, äter gärna middag 8 och fika halv 10, måste äta mat senast 6 för att kunna sova alls. Annars kommer halsbrännan från helvetet. Sen har jag så ont i höfter och bäcken när jag sovit och det håller i sig en stund på morgonen.
Så jag ser också fram emot att kunna äta vad jag vill, och framförallt när jag vill!!
Och sova på mage! Och sluta slå i allt med magen, min hjärna har inte fattat hur stor den är, jag skårni dörrkarmar, diskbänken, handfatet, allt!!
Och jag längtar så efter att få hålla i min lilla tjej och visa henne för storebror! Och äntligen kunna öppna och visa andra hur fint hennes rum blev
gör jag är så supernöjd!
Men här finns inte minsta tecken på vare sig slempropp, vatten eller så mycket förvärkar som jag vill. Men men jag försöker tänka en vecka över tiden.