bullenochgrisen skrev 2015-06-28 22:15:35 följande:
Skönt att liten gick att vända på! Jag fick panik av Bricanylen och darrade så mycket så jag började hyperventilera och panik gråta helt obehindrat. Men hon satt ändå så fastkilad med rumpan så det gick inte att flytta på henne ändå.
Känns skönt att må så bra trots att det är så nära nu, men känslan inför snitt känns ändå som en besvikelse. Är väldigt rädd inför att vara vaken när de skär i mig, bara tanken på det är obehagligt nog. Vet inte hur jag ska försöka tänka för att göra det bättre. Det är verkligen en besvikelse att inte få föda vaginalt.
Usch då. Jag har tagit bricanyl förr, så jag var ganska förberedd på skakningarna. Men obehagligt var det. Jag tror det kommer gå jättebra med snitt!! Jag ville nästan ha det ändå, för nu går jag och oroar mig för att spricka massor istället. Oavset vad så oroar man sig nog inför en förlossning.
Ett tips till er andra är att tänka på att huden på magen är ju ganska utspänd nu. Vilket kan innebära att den lättare får färg i solen än vanligt. Det har min fått idag kan jag lova. En väldigt fin svinröd färg. Som svider som satan!! Jag brukar inte bränna mig, men magen ser helt blankpolerad och illröd ut
jag får väl skylla mig själv, men hade inte en tanke på att den var mer lättbränd nu. Aj aj aj. Hoppas det går att sova i allafall.
Så nu kan jag inte föda på 4-5 dagar minst, för aldrig att någon får sätta ett ctg på denna röda mage!