Inlägg från: Liten till |Visa alla inlägg
  • Liten till

Bf juli 2015

lillefröe skrev 2014-12-08 21:19:09 följande:

Är det någon som har erfarenhet av foglossning och hur det känns? Jag vet att det är tidigt men jag har börjat känna något jag inte känt förut (nu v.9). 

Det gör tvärt ont i slidan och strålar ut till anus och klitoris (hela vägen med andra ord) och sedan ner i höger ben hela vägen ner till foten? Kommer och går lika snabbt. 

Tankar? 

Låter inte som min foglossning i allafall... Den sitter mer mitt ovanför skinkorna eller lite mer mot mitten (målande och bra beskrivning va ) och gör ont när jag gått mycket. Börjar redan komma så detta lär ju inte sluta så roligt

Men man kan ju även ha i blygdbenet har jag för mig, sitter väl en fog där med?

Äh det gör ju ont lite kors och tvärs och hit och dit när man är gravid. Och olika för alla.
  • Liten till

Stokke, 31 år, mitt och makens första barn. BF 7/7. Har alltid trott att jag ska få två tjejer.

Lillefröet, är 25 år och väntar mitt första barn. BF enligt egen uträkning 18/7

Liten till, 29år, andra barnet. Har en son som är 6år. Bf 6/7-9/7

Magnolia10, 32 år mitt och makens första barn! En pergotime bebis! BF 15/7

Hallonlakrits1, 30 år, väntar första barnet. Beräknad bf runt 8/7

AnLiOt, 26 år och mitt BF är 10/7. Första barnet.

Tjugofemton, 21 år, väntar första barnet med BF 27/7

Ellonbellon, 28 år, första barnet. BF 9/7.

Jag och mina små, 35 år. BF 11/7

Zyrkonia, 28 år, väntar första barnet, enligt egen beräkning BF 28/7

• Liten till
    Lady_SW skrev 2014-12-09 11:50:17 följande:

Jippi!!! Var på UL igår igen, var ju på ett tidigare då inget foster syntes bara livmodersäcken, igår syntes den lilla och hjärtat. Så glad, sitter och ler hela tiden. Var tydligen bara i v 6+1 ca.

Jag är 30 och det här är vårt första barn

Åh vad härligt!! Grattis!
  • Liten till

På morgonen och kvällen är jag riktigt svullen. Tarmarna måste omplacerat sig fort

• Liten till
    Lady_SW skrev 2014-12-10 16:29:07 följande:

Ska inte stå hungrig två ggr, en av dom skulle vara mätt

Nä känner ungefär lika. Enda jag vill ha är hot wings från macdonalds. 7mil dit

Möjligtvis smörgåstårta och det är ju också himla lätt att få tag i just exakt nu.
  • Liten till

God morgon

Är det någon mer som i v 11 ungefär har haft lite mer molvärk igen? Har ont haft någon alls i stort sett sen precis när jag plussade, men igår och nu känns det lite sådär till och från. Inte superont, men mer molvärk.

• Liten till
    Lillafamiljefamiljen skrev 2014-12-15 20:48:42 följande:

Skönt att höra att så många verkar ha strul med magen, eller det är förstås jobbigt men känns lite lugnande iaf :)

Idag har vi varit på kub i göteborg och fick preliminärt besked att det var en väldigt låg risk och att vi även blev framflyttade en dag :) så idag är vi jätteglada och är i v. 12 (11+3), bebis hjärta slog jättefint och sparkade med ben och armar :)

Åh vad skönt att få en bra siffra! Har idag bestämt att vi också ska göra kub, så jag väntar ivrigt på datum nu! Tog blodprovet idag.
  • Liten till

Jag var på vul idag, helt fantastiskt!! Fick jättefina bilder, och fick se massor av häftigt! Hur blodet pulserade i navelsträngen, hjärtat som slog, en bebis som vinkade här är bilden där man ser hela bäst

• Liten till
    Faer skrev 2014-12-16 21:18:36 följande:

Åh vad roligt!!! Vilken vecka är du i?! Längtar tills det är min tur! Bara 6 veckor kvar... Hehe!

V 10+4 igår när jag fick bilden. Så går in i v 12 på torsdag
  • Liten till
    Faer skrev 2014-12-18 16:21:06 följande:

Då gick vi in i vecka 12 exakt samtidigt! Roligt! ????

hallonlakrits1 skrev 2014-12-18 16:41:43 följande:

Ännu en till som just gått in i vecka 12! Preliminärt datum för bf 8/7.

Ganska häftigt då är vi tre på samma dag. Spännande att se sen om det verkligen kommer tre bebisar samma dag också
Svar på tråden Bf juli 2015