Bf juli 2015
Idag gick jag ut med det offentligt på Fb bland annat, fick verkligen jättebra respons från många! Känns skönt att slippa smyga
Idag gick jag ut med det offentligt på Fb bland annat, fick verkligen jättebra respons från många! Känns skönt att slippa smyga
Gud va sjukt, idag blev vi husägare! Från att ha bott i en tråkig lägenhet så länge så känns det som en befrielse att komma till ngt större med två barn
Tights är det bästa, det håller jag med om! Ska nog kika på mammatights eftersom de flesta "vanliga" slutar mitt på magen vilket inte är så skönt :)
Btw, någon som har fått cravings efter något särskillt ännu?
Jag äter väldigt mycket äpplen, annars är det nog inget speciellt. Däremot vet jag precis vad jag absolut inte vill äta, och vad jag vill ha för stunden.
Har också börjat äta fiskbullar som jag aldrig gillat innan i hela mitt liv :D
Hej allihop!
Ny här i tråden och på forumet.. Gravid med nummer 2 och beräknad till 26/7.. =) Gick in i vecka 16 idag <3
Känner av småfladder i magen och har redan sett den lilla krabaten på ultraljud i samband med KUB-test som vi får chansen att göra här =)
Men den 2/3 är det dags för RUL =) *längtar*
Verkar som att många valt att göra KUB, undrar varför ni valt att göra det?
Hur mycket har ni gått upp i vikt?
Jag är i v.19 och har gått upp 6kg hittills. Vägde 60kg innan graviditet och var ganska vältränad (styrketräning).
Någon som vet om man får höra hjärtljuden på RUL med? För man kan väl lyssna med ul-apparaten oxå??
En fråga, någon som har filmat under ultraljudet?? Undrar om de är ok, hade varit kul och visa hur sprallig den är för familjen