Inlägg från: doccah |Visa alla inlägg
  • doccah

Bf juli 2015

Åh en till bebbe, grattis kramkolan. Känns som jag är sist ut nu längtar ju ihjäl mig, nog enda gången i livet jag vill ha ont nu!!

• doccah
    ememi skrev 2015-07-29 14:13:24 följande:
    Jag väntar fortfarande :) bf +3 :/ förstår precid vad du menar????
    Ja usch tradigt är de, jag är bf+2 idag och just nu känns de som jag kommer gå över lääänge. Alla mina känningar har försvunnit :( Ska till ikea nu och hoppa rundor i hopp om lite värkar haha
  • doccah

Slemproppen har släppt i omgångar i flera veckor, men idag så var de blodstrimmor i, känns som att det ändå är liiite närmare då men man vågar ju knappt hoppas!!

• doccah
    Emmask skrev 2015-07-29 22:02:27 följande:
    Samma här! Värkar direkt efter färdknäppen, var tredje minut. Fem timmar senare var jag 8 cm öppen  :)
    Har försökt de, fick bara förvärkar på natten som avtog :/
  • doccah
    ohhello skrev 2015-07-30 08:09:14 följande:

Nu ligger jag i mitt egna rum på BB, har just fått en tablett för igångsättning, tagit blodprover, ctg och fått en kopp kaffe. Har haft någon sammandragning till&från och hoppas att det ska hända något så småningom. Är lite nervös, men samtidigt förväntansfull! :)
    Snart kanske vi får träffa vår lilla!
    Hoppas ni andra har en bra dag!

Lyllos! Lycka till!
  • doccah

Åh grattis till bebisar!! Och spännande för er med värkar! Här är det inte lika spännande. Först kom ju delar av slemproppen och hade förvärkar men nu har de inte hänt något på två dagar.. Bara lite mer flytningar men dock normal färg.. Sååå drygt

• doccah

Har oxå gått över en vecka idag.. Ska till bm nu och förhoppningsvis boka tid för ul och överburenhetskontroll.. Känns så drygt. Håller med att man inte vill umgås med ngn, och man kräks lite på alla som frågar om de inte kommit bebis ännu. Känns som bebisen kommer bo därinne för alltid, har knappt några känningar överhuvudtaget längre :/

• doccah
    komisska skrev 2015-08-03 15:38:21 följande:

Slemproppen har börjat släppa! Vet att den kan göra det jättelänge innan förlossningen men det är i af ett steg framåt!

Min började släppa i onsdags förra veckan men nu ser de bara ut som vanliga flytningar igen .. Trodde de skulle köra igång!
  • doccah
    komisska skrev 2015-08-03 15:38:21 följande:

Slemproppen har börjat släppa! Vet att den kan göra det jättelänge innan förlossningen men det är i af ett steg framåt!

Min började släppa i onsdags förra veckan men nu ser de bara ut som vanliga flytningar igen .. Trodde de skulle köra igång!
  • doccah

Usch ja de är drygt nu. Man önskar ingen detta :( bf+8 idag och är less på att varje kväll hoppas på att de drar igång under natten och vakna lika besviken varje morgon :/ men som ni säger de är värt de när bebis väl kommer <3

Svar på tråden Bf juli 2015