Bf juli 2015
Det låter ju annars som en väldigt lärorik och rolig upplevelse, hur långt in i graviditeten är du?
Mindre för att jag är gravid...
Det låter ju annars som en väldigt lärorik och rolig upplevelse, hur långt in i graviditeten är du?
Hej!
Vad kul med en utb.
Varför kan du inte sova borta?
Vilken vecka kommer du vara i när utb är?
Är ni flera ifrån jobbet som ska åka?
Ehee efter middagen går du och lägger dig.
Köp med dig en massa tidningar, eller en bra bok, eller ljudbok.
Att flyga till Zürich går fort.
Ta en eller två dagar semester efter utb, för att njuta och bara vara hemma.
Allt löser sig, lycka till :)
Har ni också börjat få gråtattacker och känslighet? Slog till som en storm i helgen.. Kan även få dåligt samvete när jag jobbar för hårt. Idag lutade jag mig lite på magen för att nå ner i maskin, men sen la jag all tyngd under bröstet istället för att ligga på magen. Sen nu vid lunch kom tankarna om jag kunde ha skadat bebis på något sätt. Typ strypt tillgången av blod eller något sånt.. Konstig men ja. Kan man det tror ni?
Hallå hallå!
Hur mår ni?
Gud så skönt att vi är inne i mars, bara april, maj, juni och sen är det juli :)
Längtar ni massor?
Hoppas alla har haft en fin dag!
Ang. det här med jobbandet så blev jag sjukskriven i två veckor pga lågt blodtryck idag.
Jobbar som hotellstäderska & har den senaste tiden känt mig sjukt yr & illamående varje gång jag böjer mig upp/ner i samband med bäddning & städning. Och mitt blodtryck är lågt normalt så det har blivit ännu värre nu under graviditeten..
Ska till barnmorskan om två veckor & få hjälp med att få förkortad arbetstid, får hoppas det blir bättre.
Kan ju dock säga att jag inte precis är den populäraste på jobbet just nu, chefen blev rätt sur & fräste åt mig, känner mig lite olycklig över det men måste väl samtidigt tänka lite på hur jag mår också?
Någon mer som har blivit svartsjuk under graviditeten?
Har dock inte berättat det för sambon för jag vet ju varför jag är/blir det i vissa situationer. Men det är jobbigt då kag i normala fall inte är svartsjuk..
Nu är det 12 veckor kvar tills mammaledigheten är här. Kommer att vara i v.36-37 när jag går hem. Hur länge har ni kvar och hur länge tänkte ni gå? :)
Oj, räknade just & det är bara 11 veckor + 3 dagar kvar tills jag tänkte gå på mammaledigt! Då kommer jag vara i v.35. :)
Förstår inte hur folk kan tycka det är okej att huxflux bara säga saker som: men gud vad tjock du är, du ska ju inte ha förens i juli?! Sådär tjock borde du inte vara nu!
Som att bara för att man är gravid är det okej. Även att det var svärmor som sa så. Inte för att jag bryr mig eftersom jag vet att jag äter som jag ska och inte onyttigt. Men man blir ju så jävla less. Har ju lust att bara säga något elakt tillbaka men det hjälper ju inte..
Ja, och mest kan det vara kvinnor som själva varit gravida som ger hemska kommentarer. Alla är vi ju olika och ingen mage är väl den andra lik. Så tråkigt att det ska vara en prestige tävling. Som om dem som vart gravida blir lite glada när dem får slänga en dum kommentar.
Nåväl, här är min mage i v24 :)