Jennie1 skrev 2015-08-03 17:38:42 följande:
Hej alla.
Tack för stöd och uppmuntran!
Nu börjar mitt hormonsvall gå över så smått... Sköönt, även om sömnen inte är på topp så kommer inte ångesten som ett brev på posten nå mer..
Hur länge väntar ni med att börja röra er i "offentliga" kretsar med era små söta? Handla, gå på stan osv?
Vi har tagit några småturer med barnvagnen, men än så länge bara i utomhusmiljö. Tänkte på infektionsrisker osv..
Är ni med era små hela dagarna eller brukar pappan ta en timme nångång så ni kommer iväg en sväng??
Hade fint! :)
Vad skönt att du mår bättre!
Vi var och handlade och gick i ett köpcentrum när Maja var 5dagar. Vi var ändå i stan när vi gjorde hörselkontrollen så då passade vi på att handla lite som vi var tvungna att ha. Men Maja låg ju nere i barnvagnen hela tiden, där blir de ju inte lika exponerade. Har ju en 6åring hemma med, så om någon drar med sig smittor så lär det ju vara han
Här tar pappan lika mycket som mig när han är hemma, men jag vill inte lämna henne eftersom hon ammar. Men skulle jag vilja så skulle det inte vara ett problem. Jag har inte något behov av att komma iväg själv just nu heller, Maja sover oftast ett långt pass på dagen (3-4timmar) och idag har jag passat på att ligga på altan och sola
så skönt!!
Hoppas ni andra har det lika bra, för jag känner mig otroligt bortskämd med denna snälla tjej!
Ja, förutom igår morse då hon kräktes i mitt hår och över min kudde och i vår säng. Men hon missade mitt ansikte med typ 2cm så jag får väl vara glad åt det i allafall
vår lilla kräkmaja <3