Bf juli 2015
Men hur lång tid tar de innan såren försvinner ? Har precis börjat smörja med de efter varje gång
Men hur lång tid tar de innan såren försvinner ? Har precis börjat smörja med de efter varje gång
Hur länge hade du avslag?
Mitt håller i sig ännu, 3 veckor igår. Men vissa dagar är det mer gult för att en dag börja blöda lite mer färskt blod igen. Är detta vanligt? Men jag klarar mig på en binda per dag, så det är ju inga stora mängder. Men skulle vara skönt med ett avslut nångång....
Här håller jag på att bli galen... Ursäkta gnäll inlägg!
Skruttan har skrikit varje kväll i fyra dagar nu. Alltid samma tid 21 till 23. Jag äter redan mjölkfri kost. Ätit samma saker som förut som hon inte fått ont utav. Är det kvällskolik? Jag blir galen på denna skrikfest. Hon är världens härligaste på nätter och dagar. Men kl 21 är hon som förbytt.. SUCK
Ikväll vart den en snällare kväll från damen som bestämmer. Inte alls lika skrikig och hon somnade inte utav utmattning. Men jag har burit, burit, vagga och haft henne väldigt nära sedan kl19 och ja la ner henne i sitt näste för 10 min sen.
Men vad gör det? Mycket lättare i hjärtat nu än när hon bara skriker.
Asså fyfan vilket helvete. Precis när stockning på vänster knappt försvunnit kommer de ännu mer på höger som gör tusen gånger ondare och hade högre feber inatt än sist oxå.. Bröstvårtorna är fortfarande katastrof och jag lipar mest hela tiden! Får panikångestattacker när lillan vaknar för jag vet att hon ska äta.. Kan fan inte se något ljus i denna jävla amningstunnel... Ursäkta mitt gnäll men jag har verkligen tappat det :-'(
Jag vill verkligen att amningen ska funka. Känns hopplöst och så men hon har knappt funnits i 2 veckor.. Jag vill ge de lite mer tid än så.. :( men ja fortsätter de alldeles för länge så får jag ju ge upp
Vi har kört napp från bb, det minskar risken för psd, och är rekomenderat att man har enligt nya råd.
Eller råder är ju napp när barnet sover, inte hela tiden, men vi använder när det finns behov av det
Fångade ett leende på bild idag
Försöker ge min lilla napp då hon gnäller ganska mycket även när hon är mätt, och hon kommer inte till ro. Men hon vägrar, hon suger inte ens på den när jag stoppar den i munnen på henne.. Har testat både esska mam och nu nuk för prematura med extra liten sutt men nä inget. Stoppar man in fingret i munnen suger hon dock som attan.. Vad ska jag göra?