Fler äldre som ska göra ivf?
Dhea? Q10?
Dhea? Q10?
Intressant! Jag har i förra försöket haft samma vitaminer och kosttillskott som dig och fick mycket fler ägg jämfört med förra gången.
Har hört mycket bra kring sockerreducerad kost. Själv är jag beroende av socker och äter något varje dag. Så svårt med hormonerna o h sockerbegäret för min del. + 12 kg. :( ( :(
Happyland jag börjar spruta 1/5. Å du?
Stockholmsmilen det är jag som gjort 7. .. vi fick det där samtalet per telefon. Men min man tjatade till sig ett försök till innan vi går över till äggdonation.
Det samtalet var jobbigt på alla sätt även om vi såklart tänkt i de banorna själv. Men att få det sagt till sig av proffs /läkare var tungt.
Innan vi fick vårt barn (syskomförsök) så gjorde vi 2 fulla försökt och ett frys återför. Sen va gratisförsöken slut och vi privat. Gjorde fulltfösök med 1 ägg till mig och 2 till frys. Vi åf av de 2 från frys och fick livets första plus på stickan. Så lite stämmer det med 4 försök som läkarna säger.
Men sen läser man ibland om de som lyckats på sitt 12 e försök också..... så hoppet finns ju alltid kvar. Vi hoppas ju såklart på detta sista försöket.
Hur går det för dig sthlmshlm?
Hemlig78 jag har upplevt att min mens kommit sent någon gång med lutinus, men oftast har den kommit som vanligt ca 14 dgr efter ägglossning (dvs äggplocket ).
Hur många dagar från beräknad mens är du och när är din testdag?
Hemlig78 avvakta ett par dagar och se vad som händer. Det är väldigt positivt mensen ej dykt upp än men det kan även lutinus som skjuter på den ett par dagar. Hoppas på att det är plus på stickan 1/5. Vi behöver fler positiva inlägg :)
Med ett 5 dagar så ska det utsöndra hcg snabbare än om det va 2-3 dgr. Kanske syns något på ett test redan nu?
Håller tummarna!
Hemlig78 det låter ju positivt. O så länge mensen håller sig borta låter det som ett plus väntar dig!