• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
    hernnilsson skrev 2015-01-04 00:17:39 följande:

Får jag spruta sprrrma på dig?

Om du undrar om män jag är med får spruta på mig så är svaret ja
  • Gnagetmange

Hej! Har du haft flera män samtidigt?

Gnagetmange skrev 2015-01-04 00:26:28 följande:

Hej! Har du haft flera män samtidigt?

Hej
    Ja det har jag, som mest med tre män samtidigt. 
    Har också varit på träffar där vi varit två kvinnor och då har det varit fler män med än tre, fem till sex stycken. 
  • jesper_78
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 00:14:38 följande:

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

Var bor du? Har du bild? Du låter som en skön kåt kvinna :)
    jesper_78 skrev 2015-01-04 00:30:16 följande:
    Var bor du? Har du bild? Du låter som en skön kåt kvinna :)
    Visst är jag kåt men här på FB blir det bara inlägg ;)
    Är ca 173, blond, har en kvinnlig figur som min man gillar mycket och jag själv;)
    Vi är utlandssvenskar och bor just nu i söder ut i europa
  • Gnagetmange

[quote=74617902][quote-nick]Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 00:28:27 följande:[/quote-nick]

Hej

Har också varit på träffar där vi varit två kvinnor och då har det varit fler män med än tre, fem till sex stycken. 

[/quote

Gillade du det?

Gnagetmange skrev 2015-01-04 00:34:05 följande:

[quote=74617902][quote-nick]Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 00:28:27 följande:[/quote-nick]

Hej

[/quote

Gillade du det?

Det har varit träffar som varit riktigt bra och de som varit riktigt dåliga. 
    Det är en underbar känsla att ha sex med flera män som vet hur man delar en kvinna. Det skall inte vara någon prestige mellan männen, de vet att det är mig de ska tillfredsställa i första hand, de är varsamma och lyhörda och förstås fräscha. De lyckade träffarna är med de män som har erfarenhet av att vara fler på en kvinna;), en underbar njutning att känna sig i centrum.
  • Gnagetmange
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-04 00:43:30 följande:

Det har varit träffar som varit riktigt bra och de som varit riktigt dåliga. 

Det är en underbar känsla att ha sex med flera män som vet hur man delar en kvinna. Det skall inte vara någon prestige mellan männen, de vet att det är mig de ska tillfredsställa i första hand, de är varsamma och lyhörda och förstås fräscha. De lyckade träffarna är med de män som har erfarenhet av att vara fler på en kvinna;), en underbar njutning att känna sig i centrum.

Mmmm det är läckert jag håller med ;)
  • Anonym (nyfiken)

ar din man svensk eller fran det landet dar ni bor? Och hur kom ni fram till att bada var intresserade for detta?

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill