• Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Har surfat runt här på FB och sett många inlägg om s.k Cuckold & Hotwife.

Jag lever sen ett par år tillbaka i en s.k "Hotwife" relation, dvs en relation där vi lever ett normalt parförhållande med kärlek, familj, jobb, fritid men där jag träffar andra män för sex tillsammans med och ibland utan min man. Vi är i 40 års åldern

En livsstil som kan ses som ovanlig och udda men jag lovar er att det är vanligare än kanske många tror och det berikar i allafall vårat förhållande

Skriver gärna här om det, skall försöka besvara alla frågor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-04 00:56
    Lite fakta om en "Hotwife relation"

En definition av en Hotwife är en gift kvinna som har sexuella relationer med andra män än sin make, dock med sin mans medvetenhet. Sex med andra män görs tillsammmans med äkta mannen som åskådare eller delaktig eller att "Hotwife" har egna träffar som hon sen berättar för sin man eller filmar för att sen visa sin man. Mannen i ett Hotwife förhållande blir upphetsad av att se sin fru ha sex med andra eller att utöva "shared wife".

För ett bra Hotwife förhållande krävs bl.a en säker make eller partner som kommer att vara lyckligt delaktig i fruns otrohet. Grunden för denna något i sig ovanliga relation relation kräver en make eller partner som gillar idén om att andra män njuter av sin otrogna fru. Den manliga partnern fantiserar om hur andra män sexuellt behagar sin fru men till skillnad från en Polyamorous relation, stannar anslutningen för hustruns kön. Kärleken är reserverad för enbart den äkta mannen.

Mannen i Hotwife relation är inte (nödvändigtvis) en sk Cuckold. Cuckold termen antyder att det finns en nivå av förödmjukelse (tänkt som en negativ) som riktas mot mannen, antingen via hustrun, hennes sexuella partner, eller båda, mannens förnedring utgår för hans oförmåga att tillfredställa sin hustrus sexbegär, denna förnedring upplevs oftast som upphetsande för mannen, den sk Cuckold

• Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
  • Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 14:42:59 följande:

Hej

Helheten männen vi träffar är genom våra vänner Sue o Steve som jag skrivit om tidigare.

Männen här är sociala, attraktiva, omtänksamma och fräscha. De har alla bra jobb som kräver hög grad av socialkompetens förutom rena arbetskvalifikationer, nån är jurist, finanschef, en är management konsult och nån är läkare.

Det är män som man kan äta en lyxig middag med, gå på teater , ja män som helt enkelt kan föra sig :).

Utrustningen, ja finns både stoort ov vanligt så att säga. Vet man inte hur man skall hantera den så spelar det ingen roll...

Tack för ett politiskt korrekt svar. :) syftar på den sista meningen. Visst är det så att teknik är viktigare än storlek om inte den är extremt avvikande.

Men det är inte ovanligt att i hotwife/cuckold-förhållanden att storleken hos älskaren får en symbolisk betydelse om inte annat.

Du svarade aldrig på om du och din man ser lika på detta med vilka kriterier som är viktiga i urval av älskare. Skulle bara intressant att höra detta.
  • Anonym (Masterski)
    wiwi skrev 2015-01-06 14:51:17 följande:

jag vill vara med ett par där frun är hotwife o manen gillar att se henne njuta med en annan man

var hittar man sånt par?

jag är en kille

Finns det inte i din bekantskapskrets så är nätet den bästa källan. Sidor som darkside tex. Förut fanns det en sida som hette hotwife.se men den ligger nere sedan snart ett år. När det gäller nätet gäller det att sticka ut och fånga parets intresse för de har massor att vilja mellan. Dock är mycket av svaren paren får skräp så det är inte lätt för dem att hitta rätt. Är inte hotwife-upplägget ett krav utan att du bara söker par som vill bjuda in någon/några killar kan du söka på vilken kontaktsida som helst.

Jag har hittat paren både i min bekantskapskrets och på nätet.
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 15:05:37 följande:

Tack för ett politiskt korrekt svar. :) syftar på den sista meningen. Visst är det så att teknik är viktigare än storlek om inte den är extremt avvikande.

Men det är inte ovanligt att i hotwife/cuckold-förhållanden att storleken hos älskaren får en symbolisk betydelse om inte annat.

Du svarade aldrig på om du och din man ser lika på detta med vilka kriterier som är viktiga i urval av älskare. Skulle bara intressant att höra detta.

Hej

Storleken är inte alls avgörande utan som sagt helheten, de ska vara män som kan "uppföra" sig även utanför sängen, första mötet är oftast på nån din restaurang, bar.

I kretsen finns även enormt välutrustade men få blir det en annan form av sex för mig med dem ;)
  • Anonym (Slimfitkillen)

Min fru gillar att förnedra mig och kanske mest då han förnedrar mig. Han är starkare/större och jag tvingas lyda då jag skäms mera då han greppar mig och jag sprattlar hjälplöst i hans grepp. Rodnar inför min fru trots att jag vet att hon gillar det. Vill så gärna vara lite mera stark o manlig. Mellan varven får jag sova i hennes famn som en liten kille. Hon vill ha mig som partner men inte som älskare. Har kukbur och får tömma mig i sk skamrunk inför dem.

Beskriv vad du älskar hos din man om ni lever lika?

• Anonym (Masterski)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 15:45:14 följande:

Hej

Storleken är inte alls avgörande utan som sagt helheten, de ska vara män som kan "uppföra" sig även utanför sängen, första mötet är oftast på nån din restaurang, bar.

I kretsen finns även enormt välutrustade men få blir det en annan form av sex för mig med dem ;)

Du glömde igen att svara på om du och din man ser lika på detta. Men antar att då du nu undvikit detta två ggr vill du inte det och det respekterar jag. Jag har uppfattat att du gille stil och finess och bli upp aktade av gentlemen.

Vad menar du med att det blir en annan form av sex med de som har större utrustning?
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 15:59:40 följande:

Du glömde igen att svara på om du och din man ser lika på detta. Men antar att då du nu undvikit detta två ggr vill du inte det och det respekterar jag. Jag har uppfattat att du gille stil och finess och bli upp aktade av gentlemen.

Vad menar du med att det blir en annan form av sex med de som har större utrustning?

Hej

Vad gäller storleken vill jag ha normalstora, det viktiga är att de är riktigt hårda.

En normalstor kuk kan hag ta emot ordentligt och njuta av hur han stöter in hela kuken så pungen "daskar" till i stjärten. Njuter att kunna bli ordentligt påsatt så att säga.

En stor kuk kan jag inte ta emot på samma sätt så det blir mer oralt.

Min man gillar se mig suga en stor kuk samtidigt som han tar mig, nåt även jag gillar;)
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 15:59:40 följande:

Hej

Vad gäller storleken vill jag ha normalstora, det viktiga är att de är riktigt hårda.

En normalstor kuk kan hag ta emot ordentligt och njuta av hur han stöter in hela kuken så pungen "daskar" till i stjärten. Njuter att kunna bli ordentligt påsatt så att säga.

Min man gillar se mig suga en stor kuk samtidigt som han tar mig, nåt även jag gillar;)
  • Anonym (Anabolakillen!)
    Anonym (Annika hotwife) skrev 2015-01-06 16:07:37 följande:
    Hej

Vilken sprutluder du verkar vara och viken fikus till man du måste ha som lever med en hora som dig,

EN riktig man hade förstått att en hora kliver man på, man gifter sig inte med henne.

Blir fan aggressiv när man läser om vilka fikusar och horor som det finns i vårt land.
    Anonym (Anabolakillen!) skrev 2015-01-06 16:46:15 följande:

Vilken sprutluder du verkar vara och viken fikus till man du måste ha som lever med en hora som dig,

EN riktig man hade förstått att en hora kliver man på, man gifter sig inte med henne.

Blir fan aggressiv när man läser om vilka fikusar och horor som det finns i vårt land.

Min man är väldigt manlig och ger mig även sexuell njutning med andra män liksom jag kan låta honom få det. Vi njuter av att få ha sex med andra och vi njuter av att ha sex med varandra.

Många kallar det öppet förhållande men jag ser det åt det s.k Hotwife då jag fått förmånen att njuta av fler män, om du tycker jag är en hora för det så är det upp till dig.

Jag respekterar olika åsikter så länge de bygger på rätt fakta ;)

Synd att sitta här och bli aggressiv tycker jag
  • Anonym (Slimfitkillen)

Men vi cuckold-killar gillar ju det också?

Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill